Seiko MM200 'a touch of blue'. Welke?

Haha, wist het! Maar ûh, de 77 heb ik al gehad hè… tijd voor een andere wijzerplaat waarbij groen overigens niet echt mijn ding is (wel een fraai horloge hoor!). Maar die overweeg ik niet. :wink:

Alleen ‘t loepie! Loepieloep!
:joy:

1 like

Ik had eens een 116610 (Rolex Submariner) en het eerste wat ik daarmee heb laten doen is het glas laten wisselen voor een glaasje zonder cyclops. Was in de tijd dat er met een AD nog wat te regelen was. Met name bij Heetman. Dat stond niet gek trouwens, het werd daarmee een soort van dunne Dweller. Lekker. :wink:

Maar goed, geen loepies op mijn glaasje, tenzij het echt niet anders kan … :sunglasses:
Ik ben er al wel uit: De zoektocht naar een 83 gaat beginnen, daarna eventueel ook de 97 nog eens proberen. Want uiteindelijk wil iedereen een Seiko.

Oh enne als die 83 er is, kom ik even langs voor een side-by-side fotoshoot met jouw 77.

6 likes

Staat wel beter, die dikke wijzers erop.

2 likes

Ahum @hornet

:wink:

Kweenie, ik vind de pijl ook wel kenmerkend voor deze serie en wat spannender dan de dikke ‘MM wijzers’. Die passen mijns inziens beter bij de wat vettere MM300’s. Maar goed, smaak smaak. Als we er blij mee zijn, is het allemaal goed.

Die wijzers zo kort…

Maar dat zijn ze origineel op een Marinemaster dan toch ook wel.,

Maar overtuigen doet ‘t mij niet echt…

Euh… kan jij soms loepjes plaatsen?:crazy_face:

1 like

Han kan alles. Althans dat lees ik altijd… :wink:

Dan nemen jullie toch lekker allemaal de lelijke twilight :angry::angry:

35280

3 likes

:joy: :joy: :joy:

Fantastisch :heart_eyes:

1 like

Da’s goed!🥳

Ik ben in de ban van die Seiko-loepjes geraakt ooit doordat ik het op een limited Sumo zag.

Dus alleen datum dan. Niet die hele ‘datum/dagvensters’…

Dat zijn messcherpe , vrij subtiele loepjes.
Echt mooie loepjes. ( vind ik dan )

Ik vind dat wel weer wat hebben…:slight_smile:

2 likes

Je kunt ook gewoon even bij Van den Tol naar binnen lopen hè.
Oh wacht, je hebt al een leesbrilletje… :wink:

1 like

Heb ik al gezegd dat ik de Twilight Blue een mooie vind :wink:

IMG_20190614_210359-01

7 likes

Mooi man. Je ziet ‘m bijna niet eens! ( of heb ik nou mijn brilletje weer niet op ):roll_eyes:?

Een Arend ben ik ! Een Arend! Geef me een één-wijzer en ik vertel je binnen 3 seconden tot op de 2,5 minuut hoe laat ‘t is!:smiley:

5 likes

Hahaha, wel de grote wijzer hè! :joy:

Zei iemand Seiko-loepjes? :joy:

10 likes

Deze is prachtig!

1 like

Ja!

Deze uitvoering moet je dan ook maar doen , als het dan toch weer zonodig anders moet @junior

2 likes

Beide erg mooi alleen wat groot (voor mij)
Mvg. Bertjan