Seiko MM200 'a touch of blue'. Welke?

Yes!! :facepunch:t2::smiley::+1:t2:

Nu dat zwarte datumwiel en die secondewijzer met oranje tip nog.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Alhoewel ik persoonlijk bij de gbh de zwarte rubberen band beter vind passen, en bij de tb de blauwe band.

Ik zou gaan voor de hole…

8 likes

Ik heb vorige week de 083 in simmerath ( Brd) gekocht, die hebben deze op voorraad, zowel de 083 alsook de 097.

1 like

Nice. Ik ga vanmiddag even 2e kerstdag doen in Roermond, een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling door met half Nederland door een outlet te sjokken. De andere helft zal zich bewegen in de woningboulevard en de Ikea. Leuk, zo’n extra vrije dag! Maar goed, in Roermond zit volgens mij ook een Seiko outlet. Maar eens kijken of ze een koopje hebben. :wink:

@CitizenX, ook lekkere foto’s! :ok_hand:

1 like

Foto’s maken please…:wink:

1 like

Dat dus. Want Seiko is heel erg geen Nomos. Ik zie ze niet in staat om op subtiele en rustgevende manier al die kleuren te combineren. QED. Vandaar dat mijn keuze de 083 zou zijn. Wat overigens een prachtig horloge is.

Tussen zwart en de subtielere blauwe zou ik het moeilijk hebben. Da’s voor mij verre van uitgemaakt.

2 likes

Als ik er aan denk. :wink:
Dan zet ik ze hier neer: klik.

Ik heb de zwarte al gehad. Die was/is prachtig! De blauwe (83) heb ik alleen in de etalage gezien. Die wil eigenlijk gewoon eens even een tijdje proberen en toen kwam ik ook dat kleurrijke broertje tegen, de 97. Die ziet er op foto’s toch ook wel leuk uit. Maar goed, ik heb nog even tot de zomer.

1 like

Uit eigen ervaring kan ik je de Blue Hole echt aanbevelen! Eens wat anders dan een zwarte duiker …

8 likes

Of deze?

8 likes

Wat me opvalt is dat zo’n wijzerplaat met een verticale bies zo populair is terwijl ik dacht dat dat toch een vrij “acquired taste” was

Bij deze:de spb083j1

6 likes

Alleen die band hè! Oh oh … :see_no_evil: :wink:

1 like

Volgens mij heb ik deze in het zwart.

Ook de SPB097J1 vind ik wel mooi. Maar zwart blijft ik het mooist vinden.

1 like

Hoor ik iets over de zwarte MM200?

En vergeet de lume niet :star_struck:

(Niet dat ik daar wat aan heb, maar je moet dat altijd even erbij vermelden alsof het heeeeel belangrijk is)

3 likes

Zou deze toch ook overwegen,
Emerald green. :heart_eyes:

3 likes

2 likes

Dat is een ander model, ook mooi hoor, maar wel anders. En die heb je ook in deze mooie uitvoering, de SBDC077.

g_400-w_g

2 likes

Roermond was ‘the hell’ vandaag, tjonge jonge alsof je op tweede Pinksterdag de Ikea doorloopt. Druk, druk … ben even in de Seiko winkel gaan kijken, de blauwtjes lagen er niet en het was te druk ernaar te vragen.

Green? Dat is toch groen … :wink:

Sorry. Maar wel ook een fraaie uitvoering @Seaman!

2 likes

Zo die dial van die great blue hole, bizar!