Yes!!
Nu dat zwarte datumwiel en die secondewijzer met oranje tip nog.
Alhoewel ik persoonlijk bij de gbh de zwarte rubberen band beter vind passen, en bij de tb de blauwe band.
Ik heb vorige week de 083 in simmerath ( Brd) gekocht, die hebben deze op voorraad, zowel de 083 alsook de 097.
Nice. Ik ga vanmiddag even 2e kerstdag doen in Roermond, een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling door met half Nederland door een outlet te sjokken. De andere helft zal zich bewegen in de woningboulevard en de Ikea. Leuk, zo’n extra vrije dag! Maar goed, in Roermond zit volgens mij ook een Seiko outlet. Maar eens kijken of ze een koopje hebben.
@CitizenX, ook lekkere foto’s!
Foto’s maken please…
Dat dus. Want Seiko is heel erg geen Nomos. Ik zie ze niet in staat om op subtiele en rustgevende manier al die kleuren te combineren. QED. Vandaar dat mijn keuze de 083 zou zijn. Wat overigens een prachtig horloge is.
Tussen zwart en de subtielere blauwe zou ik het moeilijk hebben. Da’s voor mij verre van uitgemaakt.
Als ik er aan denk.
Dan zet ik ze hier neer: klik.
Ik heb de zwarte al gehad. Die was/is prachtig! De blauwe (83) heb ik alleen in de etalage gezien. Die wil eigenlijk gewoon eens even een tijdje proberen en toen kwam ik ook dat kleurrijke broertje tegen, de 97. Die ziet er op foto’s toch ook wel leuk uit. Maar goed, ik heb nog even tot de zomer.
Wat me opvalt is dat zo’n wijzerplaat met een verticale bies zo populair is terwijl ik dacht dat dat toch een vrij “acquired taste” was
Alleen die band hè! Oh oh …
Volgens mij heb ik deze in het zwart.
Ook de SPB097J1 vind ik wel mooi. Maar zwart blijft ik het mooist vinden.
Hoor ik iets over de zwarte MM200?
En vergeet de lume niet
Dat is een ander model, ook mooi hoor, maar wel anders. En die heb je ook in deze mooie uitvoering, de SBDC077.
Roermond was ‘the hell’ vandaag, tjonge jonge alsof je op tweede Pinksterdag de Ikea doorloopt. Druk, druk … ben even in de Seiko winkel gaan kijken, de blauwtjes lagen er niet en het was te druk ernaar te vragen.
Green? Dat is toch groen …
Sorry. Maar wel ook een fraaie uitvoering @Seaman!
Zo die dial van die great blue hole, bizar!