Ik had wel verwacht dat het erg druk zou zijn. Heel Nederland is vrij, en op zoek naar wat leuks…
Hou 's op met die plaatjes! Ik lig er wakker van…
Jouw SBDC053? Mooi ding! Zeker op een stalen band. Maar waarom die inruilen voor de 083? Dan hou je uiteindelijk twee vrijwel exact dezelfde horloges over. Alleen de wijzerplaat is een andere kleur, de ene blauw en de andere zwart. Jouw huidige blauwe heeft ook echt een andere kast, uitstraling etc. Dan maakt af en toe even iets anders om de pols ook echt even wat anders om de pols. Zou ik leuker vinden dan twee vrijwel identieke horloges …
Ik heb de zwarte gehad , maar te snel verkocht nu spijt en moeilijk te vinden voor n leuke prijs.
De SBDC heeft me nog niet helemaal te pakken maar als set met de MM200 inderdaad super voor in de collectie. Nu nog een nieuwe Sumo met donkergroene wijzerplaat voor de 3 piece diver collectie
Volgens mij stond/staat er een in het blauw. Zou het wel afmaken inderdaad …
Ook blue hole gestemd, maar ze zijn beide de moeite waard zoals al meerdere keren aangegeven is.
Ja. Deze snap ik ook niet zo?
Ik zou deze set dan zeker bij elkaar houden.
Die SBDC053 ( ook ) in mijn handen gehad , en het is dat ik eerder tegen een SPB aanliep, maar dat had ook andersom kunnen zijn geweest.
Welke foto dan ook doet die SBDC eigenlijk geen recht. Zeer fraai IRL.
De nieuwe Sumo vind ik mooier door de nieuwe bezel insert …
Heeft ook het verbeterde 6R uurwerk en saffier
Jammer van de ongesigneerde kroon
Voorlopig is het “potje” leeg en de 8-piece horloge doos te vol
Luxe problemen, dat wel
Moet nog steeds wennen aan de voor mijn gevoel erg aanwezige indices
Herkenbaar!
Hier inmiddels ook (weer), de Seiko moet daarom toch nog heel even wachten. Nou ja, ik was er ook nog niet helemaal uit. Blauw of blauw? Toch maar blauw …
Wat zou een redelijke prijs zijn voor een zwarte versie uit 2019?
De uitlijning van de bezel is echt Seiko. Niet helemaal perfect dus.
(Dit is geen verkapt verkoop bericht. Ik ben Tl3 dus kan gewoon posten in het blauw.
In de handel rond de 750 euro. Heb de mijne voor aanzienlijk minder verkocht en een maandje terug stond er zelfs eentje in het blauw voor 550. Dus, je kunt er alle kanten mee op.
Bedankt voor je reactie. Hier kan ik wat mee
Ze waren laatst toch in de outlet zelfs 700 nieuw?
Ja exact, bij Siebel als ik me niet vergis. Oftewel, sjoppen loont als je er een zoekt!