Seiko MM200 'a touch of blue'. Welke?

Nette prijs Herman :wink:

2 likes

Keurig inderdaad @Herman-Jr. :ok_hand:

Laatste keer was 'ie voor een soortgelijke prijs binnen een half uur verkocht en stond dezelfde twee dagen later voor 200 euro meer buiten HF te koop. :see_no_evil:

1 like

Hmm…

Ja. Dat dan weer wel…

Als ik weer ‘s wat denk te hebben , dondert het hele zooitje weer in elkaar!:crazy_face:

Story of my life.

Is die 700,00 van Siebel niet voor de SPB079 met de rubberband? Of ook de 077?

Was voor de 77. Outletprijs hè! Bij Hudsons lag 'ie maandje terug bij de opheffingsuitverkoop voor 800. Geen pijl op te trekken dus. :wink:

3 likes

Hier ben ik al :slightly_smiling_face:
Ah te laat @junior :sweat_smile: 770 dus. Maar 550 is goedkoop hoor :hushed: voor eentje uit 2019.

2 likes

Zeker! 575 ook, ga je hem nergens voor vinden … dus ik zeg: Succes met de verkoop @Herman-Jr. Gaat zeker lukken met die Seamaster. :sunglasses:

1 like

Ik heb hem toen nét ( jong gebruikt ) gekocht voordat al die aanbiedingen kwamen…

Wel ‘s getwijfeld die SPB079 dan i.p.v die 077 nieuw te kopen. Maar IRL heeft mij dat bij nader inzien dan toch weer net even teveel ‘ Treasure-Juwelier-gehalte’

Hoe dan ook nog steeds gek met dat ding!:+1:t2:

Bedankt :+1:

1 like

Terecht. Is ook mooi. Zelf kijk ik nog steeds met een scheef oog naar de SPB083 (blauwe wijzerplaat), maar ik ben even door mijn horlogegeld heen na de aanschaf van de Omega. :wink:

1 like

Hoppa! Ik moet voorspeller worden, hoewel … het duurde ietsie langer deze keer. :wink:

1 like

Goede blauwe gat, jonguh

1 like

:rofl: :joy: