Seiko Mod/inkoopactie 2009?

Enige tijd geleden was er op dit forum 'n levendige thread over Seiko’s. De zgn. Seiko club! Er was volgens mij ook sprake van 'n speciale mod voor Forum leden? Is daar al wat meer over bekend? Of is er meer behoefte aan 'n spannende Inkoopactie voor 'n nader te bepalen Seiko? Alvast prettige feestdagen trouwens.

lijkt mij een erg leuk plan, als het een leuke is, en betaalbaar, doe ik mee

Ben benieuwd…:wink:

MP

er is midden dit jaar een actie gestart (via robbie409/monsterwatches) om collectief een sumo te kopen. uiteindelijk zijn er een man(vrouw??) of 5 overgebleven. ik heb er eentje, een blauwe met als mod saffier glas i.p.v. hardlex glas. ik ben er overigens blij mee…

gr

klaas

het liedje over de 10 kleine negertjes was er niets bij …

Mocht er een actie komen voor een leuke seiko dan ben ik er zeker bij! Goed plan!

Zou een apart Seiko deel in dit forum misschien geen idee zijn?
Ik zeg dit gezien het aantal Seiko-fielen hier inmiddels?
Ik weet niet wat de prijs was van de blauwe scuba maar daar had ik ook wel oren naar gehad :smiley:

mvg, Frans

De prijs was lager dan de huidige inkoopprijs vanwege de gestegen Yen.

www.seikoforum.nl leidt je hierheen :smiley:
www.seikoforum.com is een geschikte plek voor Seiko-besmette personen.
(maar hier waart het virus ook flink rond.)

tsja. Als er maar 5 van de vele tientallen overblijven dan loont 't de moeite niet. Is er behoefte aan 'n dergelijke actie of weet 'n ieder sowieso wel zijn of haar weg te vinden naar Rob of adriaan of Gerrit?

Ik zie wel wat in een diver met een marinemaster wijzerplaat (en saffier glas).
Laatst zag ik er één hier op het forum voorbijkomen.

Gr,

Ron.

Ik weet dat er nogal wat Seiko-liefhebbers zijn op 't forum. Waarom zo weinig (positieve) reacties? Is er geen behoefte aan 'n collectieve Seiko-actie zo vlak voor de feestdagen? Is er sprake van monster-moeheid of 'n Seiko-verzadiging? Sorry voor de flauwe woordgrapjes maar ben echt benieuwd naar jullie mening die over 't algemeen níet onder stoelen en banken wordt geschoven.

Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft. Het is vlak voor de feestdagen dus iedereen heeft het erg druk. Bovendien kosten deze dagen heel veel geld. :wink:

Ben het helemaal met dreski eens, ben veel te druk op het moment en de aankopen worden over de kerst en wintersport heen gegooid.

Seiko-verzadiging heb ik nog nooit van gehoord dus mogelijk komt in het nieuwe jaar een dergelijke actie wel van de grond.

Groet,

Frank

Ik wil wel een Marinemaster-inkoopactie :slight_smile:

ik ben benieuwd …en hoor het graag als we wat gaan regelen :slight_smile:

Heb met de aktie van Rob meegedaan (was een van de vijf), Ik had de oranje SUMO met watchadoo band. Als er weer een aktie komt doe ik vrijwel zeker weer mee.
Trouwens Rob ik ben er nog erg tevreden mee,zit nu nog te twijfelen of ik het saffiertje voor de helmet wil

gr.Edward

Dan wachten we tot ná de feestdagen. Inderdaad wat beter qua timing.

Ik vind Seiko zeker echt mooi, zie mijn Seiko 5, die ik veel draag.
Alleen heb ik een bescheiden budget en ligt mijn verzamelgebied niet bij Seiko, maar bij vintage Russische horloges die iets met ruimte- en luchtvaart te maken hebben.
Dat wil niet zeggen dat er geen uitstapjes gemaakt wordt naar andere horloges. Maar een gezamelijke Seiko inkoopactie is bij mij geen prioriteit.

Wellicht is dit een leuk idee:

Een SKX kast met een Sumo plaat en wijzers.

http://img222.imageshack.us/my.php?image=skxsumo1ys7.jpg][img]http://img222.imageshack.us/img222/2085/skxsumo1ys7.th.jpg[/img

Gr,

Ron.

Ik zag hem ook, hij is mooi!
http://www.network54.com/Forum/78440/message/1230661053/SKX-Sumo+hybrid+better+pic

Ik ben bezig met een idioot plan… als het lukt kom ik er het eerst mee op dit forum.

Basis: 6105-8110