Seiko modden

Hallo liefhebbers

Ik zou graag een Seiko save the ocean willen kopen en dan laten modden, heeft iemand ideeen wie dat in de buurt van Enschede kan en wil doen?.

En ja ik weet dat Handavinci het niet wil.

2 likes

You make me look bad.

Wat wil je eraan gedaan hebben? Ze zijn beiden (Turtle & Samurai) toch al cool zoals ze zijn?

8 likes

Reverse psychology. Nice. :ok_hand:

30 likes

Sorry Han is zeer zeker niet de bedoeling, maar jij had in een eerdere post al laten weten dat jij het niet doet. Tot mijn grootste spijt.

2 likes

ik krijg deze niet uit mijn gedachten.

3 likes

Ahja. Zoiets?

Is al eens gedaan :blush:

13 likes

Oh fuck no. Bedankt voor het compliment, maar daar is @dao erg blij mee. Ik ga dat niet kopiëren.

6 likes

:heart_eyes:

3 likes

Ik denk dat als je deze wil je beter een SKX kan kopen dan een Save the ocean Seiko :wink:

1 like

Dat weet ik, vandaar mijn vraag hier🙈

3 likes

Nou ik gun je natuurlijk alle geluk, maar ik hoop toch zeker dat niemand een kopie gaat maken…

1 like

Los van de PS/X kan ik mij dit voorstellen.
Voor de rest lijkt het mij relevant of de weigering van Han één op één is geweest, of algemeen genoemd.

Was in het algemeen.

1 like

En nu ook één op één, terechte nieuwe zoektocht dus. :wink::+1:

2 likes

Ik wil niet voor een ander bepalen wat hij wel en niet moet doen, maar gezien het enthousiasme van Remco in zijn topic en de uniekheid van die mod zou ik graag willen denken dat er een soort ongeschreven auteursrecht op ons gezamenlijke project zit.

Maak er dan een twist van. Zo’n Yacht-Master insert met een Save the Ocean Turtle dial bijvoorbeeld.

2 likes

Heel begrijpelijk, maar er zijn zat grote horlogemerken die daar compleet schijt aan hebben. :joy::wink:

2 likes

Het horloge hoeft ook zeker niet het zelfde als die van dao te worden.

1 like

Vind ik ook een leuk idee.

en dan van uit dit horloge

Ik overweeg de laatste tijd steeds vaker om Handavinci ‘hommages’ aan te bieden via instagram. Gouden handel als je het mij vraagt. :+1:

8 likes