Seiko modden

1 like

Zijn er ook andere bezel inserts voor de Samurai?

Geen idee.

yup

4 likes

Ok . Dat is al een begin, bedankt

een pot vaseline en een wat flessen van Brouwerij het 't IJ doen wonderen :stuck_out_tongue:

Daarmee is de m.i. de ā€œhard to get lineā€ van Han weg. en daarmee de exclusiviteit.
Ik vind die insteek van Han wel wat hebben. :wink:
Rijk wordt ie er niet van, wel veel ā€œSatisfactionā€

@RLC en @Jurtz letten jullie op mijn teksten na de mini cursus Engels. :wink:

Zeker wel, onder andere deze https://lcbistore.com/products/seiko-samurai-black-2017-model-with-new-unreleased-lumed-ceramic-bezel-insert?variant=52740474052

Dat was de grap van @flowert :joy:

Geen coole, maar een tip, de Turtle bezel past ook. Ze zijn orgineel schreeuwend duur, ik kan niet meer tegen aftermarket bezels en ik heb er nog eentje die ik bewaar. Voor op de juiste Samurai mod.

Sorry @Bradley2007, ik was aan het zoeken naar de juiste insert voor op een Turtle bezel voor bij die Save the Ocean Samurai, maar ik kan er geen vinden zoals het in mijn hoofd zit. Ergo, dan kan ik hem niet voor je maken, ik hou niet van half werk.

Als jij DLW een berichtje stuurt en vraagt of Damian zo’n insert…

…uit gaat brengen voor de Turtle, dan kun jij mijn bezel kopen en wil ik hem wel maken :dancer:. Een gewone stalen duikers insert voor de Turtle kan ook. Maar zo niet, dan niet, sorry :sunglasses:

6 likes

Gemist dus. :blush:

2 likes

Het is gelukt, ik heb een modder gevonden. Bedank voor alle info.

En, wat wordt jouw unieke mod? :+1:t2:

1 like

zo ongeveer

zelfde als die van jou dus. Op de chapter ring na dan.

Ben ik de enige die ā€œhet schijtā€ krijg van dit topic ?

Het gaat hier alle kanten op wat mag en niet mag. Tot ongeschreven auteursrechten toe.
Ik zie het al komen : ā€œhet was als grap bedoeldā€.

Als een mod absoluut niet mag gekopieerd worden, dan kan je deze maar beter niet op HF, UF, Instragram, Facebook, of internet in ruime zin.

Wat gaan jullie doen als Seiko deze oppikt en gaat produceren als Limited Edition ?

@Bradley2007, succes met je plannen. En sorry mocht je vinden dat ik je topic bevuil.

3 likes

Ja jij bent de enige met dit belachelijke gedrag.als je goed leest, dan kun je er op uit maken dat ik niet de zelfde wil, maar een soort gelijke.ik respecteer zowel handavinci als dao.

Edit: voor je vervolg antwoord (je hebt gelijk).

1 like

Bedoel je met ā€˜ongeveer’ dat je op dit model geĆÆnspireerd een eigen unieke mod maakt? Dat is natuurlijk alleen maar tof :grinning: ik hoop uiteraard dat het niet teveel op elkaar lijkt. Zodat we beiden kunnen genieten van iets moois Ć©n unieks. Ben benieuwd.

Dit is letterlijk mijn foto van een paar posts eerder :dizzy_face:

@BATMAN… ik denk niet dat je het begrijpt :joy: laat ik er maar niet serieus op reageren.

2 likes

Wie gaat hem modden?

Movements

ik wil wel van dit model uit werken.