Ah de samurai kast. Mooi. En verder? Of blijft dat een verrassing?
Een soort van yacht master bezel erop. Voor de rest niet veel meer. De wijzers vind ik ook mooi zo als ze zijn. Ik weet niet hoe deze band is. Als die rammelt, dan nog een andere band (oyster band ).
De band is niet echt super, maar kan er zeker mee door. Afhankelijk voor wat ie moet dienen (prima als desk diver, als stoere duiker zou ik inderdaad voor een oyster gaan - hexad)
Of even zelf wat spullen bestellen. Echt moeilijk is het niet maar wel heel gaaf.
Zoveel verstand heb ik er niet van. Ik heb een professional nodig.
Ik had er ook geen verstand van, zelf geleerd. Ben geen @HanDavinci zal ik ook nooit worden maar welk leuk om zelf een beetje te pielen.
Je kunt ook een soort van zwarte yacht master bezel zoeken zoals in het plaatje hierboven
Ik vind de witte mooier. Ik zit nu ook aan een witte wijzerplaat of parelmoer.
Oeh, dat wil ik wel ās proberen. Hoe zeker ben je hiervan? Dan zou in principe alles wat op een Turtle past ook gewoon te gebruiken zijn?
Minstens 300%.
Edit: in die post waar je op reageert zie je het resultaat.
Het glas van de Turtle past ook in de Samurai. Over de chapter ring ben ik niet zeker, maar een Turtle bezel met een Turtle insert kun je gebruiken op de Samurai.
Top, goed on te weten, dank!
zag deze net op strapcodes insta staan, had hem nog niet eerder gezien⦠SKX_ BB mod⦠vond em wel geslaagd eigenlijk⦠op die coin edge na dan⦠daarentegen heeft de BB die ook, dus alsnog misschien toch een geslaagde versie⦠wat vind jij @HanDavinci een keer doen deze? Als ik het goed zie heeft ie ook die tophat crystal dr in zitten of lijkt dat nou zo?
Ik vind hem best aardig gelukt. Wat ik anders zou doen zijn de wijzerplaat (is er niet een variant met rechtehoekige indexen op 3, 6, 9 en 12?) en de wijzers weet ik ook niet zo. Hoewel er natuurlijk geen OEM snowflake wijzers van Seiko bestaan, dus daar weet ik zo gauw geen oplossing voor.
Misschien een no-date gebruiken of die prospex/comex plaat erop, zoiets als deze die Han voor iemand gemaakt heeft.
Iāll pass. Het is mij te druk door die gepolijste chapter ring en de kleuren goud combineren niet met elkaar in het echt.
Double domed!
Zomaar twee mods van de laatste weekā¦hoewel die met de groene bezel al een double domed saffier had van de vorige eigenaar @jpfwatchā¦Dus heb ik niet veel meer gedaan dan er een andere band en een andere bezel opzetten. Maar meer is in dit geval m.i. ook niet nodigā¦
Dick