Seiko "Monaco" 7016-5011, wat is deze momenteel waard?

Kan iemand mij een indicatie geven van de waarde van deze Seiko “Monaco” 7016-5011?

EDIT… Welkom

1 like

Hoi Dick,

Ervan uitgaande dat hij in de laatste -zeg- 10 jaar geen onderhoud heeft gehad, de band origineel en compleet is en je geen doos en/of papieren hebt, zou ik schatten tussen de 150 en 200 euro.

Wellicht dat @koekoek is goed ingevoerd op vintage Seiko, hij weet er waarschijnlijk meer over :slight_smile:

1 like

Dat merk je vanzelf aangezien hij al op MP staat :smiley:

7 likes

Ik zou er geen tientje voor geven. Maar ja, dat ben ik. Buying the seller

1 like

Ga je nu weer die discussie opstarten. Een nieuw lid hoeft zich niet voor te stellen. En deze sectie is juist aangemaakt voor dit soort vragen.

Zucht …

12 likes

Ja precies, dat heeft @Jur echt al meerdere keren gezegd…

3 likes

Iemand meldt zich met veel enthousiasme aan op HF. Maakt heel vrolijk een topic aan. Zelfde persoon na 5 minuten:

image

21 likes

Haha thanks voor de back-up.

1 like

Ik probeer vooral te voorkomen dat ik hem weg doe als het bod niet ‘fair’ is. Vandaar dat ik me als leek graag door wat kenners laat informeren.

5 likes

Genoteerd, welkom… :zipper_mouth_face:

4 likes

Nee joh, weg met je echte naam. Nergens voor nodig en zeker niet op een forum met horloges! Snel aanpassen je bericht. Klik op het potloodje bij je bericht.

4 likes

als dat nu ook kon met oude berichten… zucht

1 like

Tot een half uur of zo? Niet?

Was al bijna onderweg :slight_smile:

4 likes

nee bedoel met terugwerkende kracht mijn allereerste bericht op het forum 2 jaar geleden waarin ik mijn volledige naam geplaatst heb.

1 like

Aaah. Even @jur een PB sturen.

1 like

Volgens mij is dit redelijk standaard voor een Marktplaats advertentie waarin een particulier een gebruiksvoorwerp verkoopt. TS is toch geen professionele handelaar.

4 likes

Die boef kan ik hebben!

1 like

Welkom op het forum Dick!

1 like