Seiko "Monaco" 7016-5011, wat is deze momenteel waard?

Haha wat een haat. Mag je geen raadpleging doen als je je horloge wilt verkopen? Ethisch onverantwoord ofzo? Misschien komt ie zo bij een liefhebber terecht toch?

1 like

Haha ik zou het op onbegrip houden. :wink:

1 like

@koekoek kom eens over de brug met je advies of probeer je achter de schermen een dealtje te maken? :joy:

haha. Toen ik lid werd was ik niet volkomen onbekend met de hobby, maar weet niet zo veel als nu. Ik vroeg om hulp voor een erfstuk en kreeg gelijk dit ook… Ben nu inmiddels al maanden elke dag online :slight_smile:

6 likes

And it’s gone

1 like

Ik wordt al via whatsapp ‘lastig gevallen’ door iemand die héél snel en prijs wil kortsluiten…

Hoeveel wil hij je ervoor geven?

  1. Maar direct via whatapp dus vrij anoniem… geen idee of ik het serieus moet nemen.

Ja zie je, dat is @koekoek. :joy:

Haha nee hoor. Denk ik. Hoop ik.

Te mooi om waar te zijn denk ik…

Ik was zo enorm onbekend met horloges, niet normaal. Ik had heel m’n leven Swatch gedragen en kende daarnaast alleen Sinn en Rolex. Seiko kende ik niet en ik wist niet eens dat er mechanische horloges bestonden … :joy::see_no_evil:

300? :joy::joy::joy:

1 like

Mijn advies: hou hem gewoon, blijf hier lid en geniet van onze gezelligheid. :wink:

1 like

bedankt voor tip, meteen gedaan. En eerste bericht hier aangepast :wink:

1 like

hahah, will think about it.

Ik zie ze op catawiki voor tussen de 300 en 450 gaan en op andere sites zie ik dat er enkele zijn verkocht voor 700 a 800 euro.

Misschien een leuk topic? Het hoe ben je voor het eerst op t forum gekomen topic haha.

1 like

Bod is al van tafel omdat ik niet NU akkoord ging…

Maak hem aan zou ik zeggen!

1 like

Whaha, ik schaam mij ook enorm voor mijn eerste topic… Dat was z’n standaard ‘‘ik heb 500 euro te besteden, welk horloge is het best’’ topic. :joy:

3 likes