Seiko "Monaco" 7016-5011, wat is deze momenteel waard?

catawiki vertelde me ooit ook dat mijn Certina DS-2 (70s) rond de 400 waard is… Voor mij is het ding een 1.000.000 waard, maar werkelijk niet meer dan 150 ofzo.

1 like

Hij ziet het vanzelf wel op marktplaats toch? :upside_down_face:

1 like

De ‘experts’ van Catawiki taxeren nogal, hoe zal ik het zeggen, ten faveure van veilingkosten.

Catawiki zei mij ooit dat mijn 70- jaar oude stripboek €50 waard was, uiteindelijke geveild voor €220.

1 like

4 likes

En ten faveure van vaste verkopers, dat is vooral ook opvallend. Het is allemaal doorgestoken kaart daar.

2 likes

Ja die van mij was ook echt erg. Het typische erfstuk op laten knappen verhaal, maar was daarvoor al redelijk vaak aan het mee kijken. Ik wist ook oprecht dat als ik zo iets zou posten dat het stom was maar ja, ik wilde mijn opa’s Certina toch op laten knappen :slight_smile:

1 like

:joy::joy:

Ja beetje flauw, ik kon het niet laten. Ik zei eerder dat ik er geen tientje voor zou geven, dus ja: dan bied je €9.

De verkoper heeft inmiddels zijn minimum prijs (bieden vanaf) op €300,- gezet. Waarschijnlijk gebaseerd op het bod via Whatsapp van degene die hem met een nep app of vals geld zou betalen.

2 likes

Niks haat!
Hardstikke goed dat je hier je licht opdoet, daar is dit topic ook voor.
Alhoewel het natuurlijk handiger is als je jezelf even vriendelijk introduceert en wat meer vertelt en laat zien van het horloge.

Ik was wel wat sarcastisch, maar als ik wat wil verkopen op marktplaats verdiep ik me er altijd even in, maak een correcte en vriendelijke tekst voor de advertentie maak het schoon, zet het goed op meerdere foto’s. Ik wil het namelijk vlot en voor een zo goed mogelijke prijs verkopen.

En dat terwijl ik bijvoorbeeld geen boxenverzamelaar ben, noch een stoelenverzamelaar…

3 likes

image

Klopt: is T. Hanks.

3 likes