Seiko Only Deel III

13 likes

Net binnen, leuk model.

6 likes

13 likes

Was leuk thuiskomen zo zeker :+1:t2: @Seaman

1 like

Prachtige kleur…:grinning:

Zekers :rofl:

1 like

Weer is een sun in de verzameling.

8 likes

Zojuist mijn eerste ‘echte’ reparatie zelf uitgevoerd met hulp van @HanDavinci die mij vertelde hoe het moest :sunglasses::+1:t3:.

Had een eerste generatie monster gekocht waar een verkeerde kroon op zat. @Voordeligbijdetijd kon er 1 bestellen en kon mij binnen een aantal dagen al een nieuwe versturen met stem etc. Ook hij gaf een aantal waardevolle tips. :pray:t3:

Hieronder het resultaat:

PS: De kroon + stem die ik over heb gaat weggegeven worden in het grote gratis topic voor degene die interesse heeft. :metal:t3:

17 likes

Top, dit soort dingetjes zijn niet super moeilijk en erg leuk om zelf te doen altijd :ok_hand:

1 like

Ja, het openkrijgen van de caseback met een stress bal was lastiger dan het vervangen van de kroon. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dan heb je geluk dat je hem uberhaupt open kreeg. Vaak zitten die deksels toch stevig vast en zijn deze duiker deksels lastig voor een bal.

1 like

3 likes

Loopt uit de “klauwen” :sweat_smile:

20 likes

19 likes

Echt niet…:grinning:

1 like

Nieuwe bracelet voor de silver surfer turtle van uncle seiko
De z199 prachtig hoe de endlinks er een geheel van maken alsof de kast doorloopt.

9 likes

Weer? Hoe hou je ze in “conditie”?

1 like

Middagwissel, naast de NA voor dochter. Eenvoudig quartz horloge met haar eigen foto van lievelings pony op de wijzerplaat.

Als iemand nog suggesties heeft voor 18mm bandjes met kindermaten. Heb nu maar een oud nomos bandje opgeofferd en extra gaatjes geprikt.

1 like

Ja weer heb de yeti ook is gehad.
In conditie bedoel je de capacitor denk ik,
Ik laad de kinetic met een philips imagio

3 likes

Doe ik ook met de kinetic’s, werkt prima en als bonus gezellige lampjes :+1:t2:

2 likes