Seiko Only Deel III

De pearl is ook hier al weg. Not a big fan…

Dank voor de foto’s. De geheel zwarte is sinds eergisteren vanuit Japan naar me onderweg. Ben benieuwd!

2 likes

Waar heb je hem besteld?

Bij Sakura Watches

1 like

Ah…gewoon via hun eigen website of doen ze bv op ebay ook verkopen? Altijd invoer betalen via hun?

Via hun website. Hier kun je een kortingscode vinden: Korting assortiment Sakura Watches
Er komen sowieso invoerkosten bij, maar nog niet eerder bij ze besteld.

2 likes

Dank u vriendelijk :+1::grinning:

1 like

Moet zeggen dat ik dit toch echt spijtig vind, lume op 12 is niet netjes aangebracht en de uitlijning is echt om te huilen.

vind deze persoonlijk wel heel gaaf. De nieuwe 5 logo is wel beter geworden

4 likes

Loopt top :hugs: - eindelijk!!!
15 jaren in een lade en meerdere reparaties /checks,


nooit verder gekomen dan: hij is weer ok, of: gooi maar weg…
Super blij mee @Aad57
Eventjes niet op ‘rubber’ maar uitgerust met een Dor Gay bracelet voor de eerste tijd :blush:

7 likes

Mijn oog viel in het overzicht direct op deze. Prachtig!

2 likes

Zou wel heel gaaf zijn.

1 like

3 likes

Cool @domega …Ik krijg overmorgen mijn eerste turtle :yum: …Maar deze met ‘150m’ is wel wat ouder lijkt me :ok_hand: …Gefeliciteerd met deze ‘nieuwe aanwinst’ en door @Aad57 …dan zit het zeker goed :+1::grinning:

2 likes

Ik heb deze in m’n box liggen… alhoewel ik hem erg mooi vind, krijgt hij geen draagtijd dus moet hij gaan verhuizen.

3 likes

17 likes

Had er al eens wat meer over geschreven, zie hier voor meer info:

1 like

Kan weerspiegeling zijn, durf ik niet te zeggen.
En bezel een klein slagje draaien helpt waarschijnlijk al een hoop als je het over uitlijning hebt.
Was een beurs dus veel klanten hadden al aan de horloges gezeten, dus ook aan de bezel gedraaid.

2 likes

Is dit de SLA017? Super mooi in elk geval!

1 like

The one and only :grinning:
Bedankt!