Seiko Only Deel III

Allebei gemaakt voor volwassen piraten :upside_down_face:
Wie koopt nu zo’n ding

:shushing_face:

Ik heb zo’n beetje alle kleuren in de verzameling zitten, maar oranje spreekt me meestal wel aan ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

SEIKO 6119-8490

7 likes

Ik ook niet. Maar ik vind het heerlijk om af en toe te roepen dat het zo’n waardige opvolger van de SKX is. En nog een beter uurwerk ook!

11 likes

Feeling blue today…

18 likes

Zelfde uurwerk alleen met een hacking en handwind functie toegevoegd :wink:

1 like

Geen kritiek op de leiding hier. Maar het merk is wel aan het afglijden zeg. Wat een moeilijkdoenerij van Seiko. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Ik zag het ja, triest hé. Dat terwijl het free marketing is, al zitten de klanten voor dit model niet op HF natuurlijk.

@Jur geldt dit bij Seiko ook voor het linken naar hun afbeeldingen en ze niet fysiek op de HF server terecht komen?

Ik gebruik nu al een tijdje deze methode bij plaatjes van het net omdat dit voor zover ik weet wel mag toch?

Jur kan inderdaad weinig anders doen. Maar Seiko verdient het om een maand doodgezwegen te worden. Als het een keer niet positief is mogen we de foto’s niet gebruiken? Seiko Nederland foei! Wat laten jullie je kennen. Zielig hoor.

4 likes

Het probleem is dat niemand hier zo’n slechte smaak heeft, dat er eigengemaakte foto’s kunnen worden geplaatst.:thinking:

2 likes

Zou het echt zo zijn dat ze er vanuit Seiko NL binnen no time al gereageerd hebben op dit topic van nog geen uur oud?

Even snel bekeken hebben ze dan binnen een half uur aan de bel getrokken…

If so, nogal tenekrommend. Als het positief is hoor je ze niet maar andersom…

Seiko doet aan censuur. Ik ken nog zo een merk…

Het zal al wel eerder gebeurd zijn.

Foto’s vervangen door links en topic opengooien. Kunnen we ff lekker los gaan. Ze verdienen het :joy: SeikoSukkels.

2 likes

:joy::joy::joy:

Freedom of speech!
Ja, we kunnen ook los gaan in een topic waar we wel alle typenrs benoemen zonder plaatjes en alsnog helemaal los gaan. Dan kunnen ze weinig doen, onze mening is vrij :wink:

Het is ook niet handig, dat weet die gast van DB Milau ook. Die belazert de boel en is door HF in paniek alles gaan opruimen wat tegen hem kon werken.

Op deze manier roep je ook de boel over je af, volgens mij is het een succesvol bedrijf wat hier voldoende positieve exposure en aanhang heeft. Maar je mag dan niks vinden van die poeplelijke horloges van ze…

1 like

Twee klassiekers bijelkaar


Linkse is uit 1971 6139-7020
Rechtse is uit 1972 6139-6012 van mijn pa en pas laten servicen helemaal uitelkaar greatest.

8 likes

Mooie modellen, ik vind de 6139’s de leukste Seiko’s. Bij mij zit er niet zo’n mooi verhaal achter, maar wel het zelfde setje. :sunglasses::+1:

7 likes

Ze zullen wel een bot hebben draaien die het internet afstruint op hun foto’s en die wellicht zelfs automatisch een bericht naar de website stuurt. Maakt het niet minder triest …

2 likes

Mooi man en de flying saucer heb ik van jou gekocht dus er is een echte link ik heb van beide ook de orginele bracelet, die zijn alleen opgeborgen deze twee zijn wel accuraat volgens mij maar niet vintage. Beide nieuw gekocht op ebay met seiko logo.

1 like

Things we love, Tell us what we are…

4 likes

Denk niet dat Seiko NL dit heeft gedaan, eerder een beslissing van het forum alhier lijkt me.

1 like