Seiko Only deel IV

En dan met zo’n prachtige knaller. Je hebt alles wat goedkoper is dan die volledig verpest nu voor haar :sweat_smile:. Die presages voor vrouwen zijn geweldig. Heel veel draagplezier toegewenst voor jullie! Mooie set samen. Jouw horloge mag er ook wezen :wink:

2 likes

Straks wordt ze ook gebeten en is jouw horlogebudget naar de knoppen :wink::partying_face:

Haha zo had ik het nog niet bekeken :thinking: denk dat het wel mee zal vallen en dat het een one piece collection wordt :crossed_fingers:t2:

8 likes

Deze ochtend 10 like’s van @HanDavinci voor de sumo mod dacht het kan maar zo vandaag :grinning:

6 likes

Dat was omdat je in je advertentie overkomt als een tienermeid. :sunglasses:

Verkoop, uit de verkoop, toch niet uit de verkoop, bodem bereikt, bodem toch niet bereikt, oke wel bodem bereikt, GRAPJE TOCH NIET DE BODEM BEREIKT. :chart_with_downwards_trend:

Ik moest erom lachen, dus die 10 likes heb je verdiend.:facepunch:

3 likes

Nou bedankt dan maar :joy::joy:

1 like

Eigenlijk had ik mn BFK afgeschreven. Geen power meer en bandje erg beschadigd. En omdat ik zo voor mn zelf nieuw na kon goed praten. Uiteindelijk toch te zonde. Dus nieuw “batterijtje”, nieuwe rubber ring en nieuw vrolijk bandje, ff poetsen en toch weer draagtijd.

9 likes

Ziet er weer netjes uit hoor…:+1:

8 likes

Zoek de verschillen

:face_with_monocle:

2 likes

Rechts is anders dan links, of anders om😂
Rechts zie ik schroefjes op de wijzerplaat en een tekentje onde seiko

2 likes

6105-8110 uit 1970. Licht gemod :joy: Weet niet wat ik er van vind…

5 likes

Ik vind het wel heel netjes gedaan, zitten een hoop uren in.

1 like

Ze lijken in een eerste oogopslag veel op elkaar. Maar zijn eigenlijk helemaal anders

2 likes

Dat is ook het tegenstrijdige. Mooi gedaan maar m.i. op het verkeerde type horloge.

4 likes

Ja, dat wel. Meer voor een tool watch

1 like

Vertel…
Edit: een japan en een Singapore zie ik

Daini en Suwa uurwerkjes misschien?

Ah, nu zie ik het de nauwkeurigheid
1/5th, 1/10th

1 like

Vakwerk is het zeker, vind het op dit horloge niet zo🤔