Seiko Only deel IV

Oh no you did what. Yes I did. Sarb033 op velociraptor leer just for the heck of it. Nog bedankt @RBK.

!

13 likes

10 likes

#ultrarare #blauwbeerlimited

:slightly_smiling_face:

11 likes

Een van m’n nooit vergeten liefdes staat op eBay: de Sportura “BIG egg”.
Maar goed, dik 1.000 euronen incl verzending…ik pas.

2 likes

liefdes kosten geld…:grin:

1 like

Mijn liefde

8 likes

Psst…

Seiko Sportura Kinetic 7L22-0AD0
€ 350,00

4 likes

Haha, bedankt voor je tip. Ik had hem al gezien maar vind de donkere versie een stuk minder.

Ik heb dat model al 2 keer gehad. De laatste keer heb ik hem voor € 375 gekocht van een juwelier die hem nog als winkeldochter had liggen. En 2 jaar terug kon ik er een bij een juwelier kopen voor € 550, ook NOS.
Dus € 1.000, daar moet ik nog eens goed over nadenken.

1 like

10 likes

Al paar dagen de samurai om. Was beetje in opwelling gekocht omdat hij wat anders was. Maar ben er in de loop van de weken verliefd op geworden. Hij is wat groter maar ik vind hem super lekker zitten. Lijkt op een blijvertje hoor.

11 likes

Mijn 5KX! Er komt nog een slope domed sapphire binnenkort! Heb helaas nog niet alle tools binnen.

Word vervolgd!

10 likes

Samurai was mijn eerste Seiko horloge. Kon bracelet niet precies op mijn pols krijgen. Net te los of net te strak. Niet erg comfortabel met een kleine pols. Heeft tijdje in box gezeten tot ik een MN strap tegenkwam. Nu met de strap krijgt ie weer polstijd. Elke keer als ik op mijn pols kijk denk weer wat een plaatje. Genot om er naar te kijken.

10 likes

Seiko heeft afgelopen maart de catalogus met nieuwe modellen voor 2020 gepresenteerd. Maar ik vraag me dan af, is er dan nog kans dat er naast de modellen in de catalogus nog meer modellen uitkomen in de loop van dit jaar? Of te wel, doet Seiko aan tussentijdse releases?

1 like

Emaille en groen, 40,5mm met 6R27 is de SPB173J1 en prijs € 1.500.
Mooi!

10 likes

Het begin van mijn horlogetik

10 likes

7 likes

Vandaag bandje ontvangen van @Ko-Banden

4 likes

2 maal JDM, 1 maal quartz, 1 maal handwinder. Beide met mooie subtiele structuur in de wijzerplaat. :ok_hand: Als je dit soort horloges in detail gaat bekijken zie je vaak hoe mooi zulke horloges gemaakt zijn.

10 likes

Die linker :heart_eyes:

2 likes