Dat was @Apeks
Ik heb zo,n crème brulee brander gebruikt.
7 euro bij bol.
Het is idd net jammer. Het stoort mij niet genoeg om ze niet te kopen of weg te doen maar het had het horloge zo veel meer afgemaakt. Zeker zonde dat ze t bij de nieuwe releases niet gelijk verbeteren. Daarvoor in de plaats wel die pukkel, dat dan weer wel.
Ben erg verliefd op de witte king samurai, maar ja die heeft er een. Oa hier zie ik ook dat hij er redelijk gemakkelijk af kan. Maar zou toch wat huiverig zijn de brander op n nieuw horloge te zetten. Heb op het net ook gezien dat het fout gaat, vervormde plastic chapterring. En de hele boel wordt toch warm lijkt me.
Vanochtend voor de grap deze even uit de oude doos; uit de tijd dat je dit soort dingen nog redelijk ongegeneerd kon doen met een Monster.
Zo, nu eens even op rubber. Wat een kwaliteit band zeg. Dat voelt wel even wat anders aan de de gemiddelde rubberen band!
Goedemorgen,
Na jaren een Invicta als daily gebruikt te hebben, onlangs deze mooie Seiko aangeschaft ! Tevens mijn eerste post hier op het forum
Welkom! Waarschijnlijk niet je laatste Seiko als je hier begint te lezen.
Wat is de diameter van de kast van dit horloge?
Deze is 35mm. Niet zo heel groot dus.
Dank je. Dit is zeker de echte SUS, niet de re-craft/re-issue ervan?
De enige echte hi-beat 4s15
Vraag het hier even mocht iemand een
crafter blue band voor een sumo hebben die ligt te verstoffen, die zoek ik dus nog.