Seiko Only deel IV

Thanks. Dit is een Barton canvas uit de VS. Erg fijne bandjes die door de quick release ook makkelijk te verwisselen zijn.

2 likes

Wij deden in die tijd veel ambassades verbouwen.
Hebben veel landen aangedaan.

1 like

Zijn fijne banden ik heb er een op mijn brunmontagne een blauwe, foto laat ik maar achterwege :sweat_smile:

1 like

Vooruit, toch nog maar eens omdat ik het horloge nu op een nato heb gedaan. Ik moet zeggen, dat valt me erg mee! Ik had verwacht dat het top heavy zou aan voelen, maar dat is absoluut niet het geval. Ook lijkt het horloge niet zo erg boven mijn pols te zweven, zoals bij bijvoorbeeld de turtle en in mindere mate, de SKX. Zie hier wat foto’s!

7 likes

Hij lijkt echt heel groot op jouw polsen, of is dat de foto?

Ik vind het zelf wel meevallen, maar dit is wel zo’n beetje het grootste dat ik draag. Ik denk voornamelijk dat het zo lijkt doordat ik er met mijn telefoon zo’n beetje bovenop zit. Hier eentje van afstand, speciaal voor jou.

4 likes

Het valt inderdaad mee, maar met jouw pols zou ik inderdaad niet groter dragen.

Op mijn pols:

12 likes

Recent mijn skx een heel klein beetje gemod.

6 likes

Zoveel scheelt dat toch niet? Volgens mij heb ik ook niet super dunne polsen, zo’n 17cm. Redelijk gemiddeld toch?

Zelf geen grote fan van stalen vezels, maar wel van 12 uur bezel. Leuk!

Edit: ook geen fan van stalen bezels

1 like

6 likes

Overigens, ik heb de turtle ook wel eens om de pols gehad. Die is lug to lug wel 0.2mm groter, maar stond ook niet verkeerd, tegen al mijn verwachtingen in!

6 likes

Haha die SPB van je heeft ook een stalen bezel :wink: maar ik snap wat je bedoeld. Ik wou een totaal andere look deze keer! Alles ziet er anders maar zo “13 in een dozijn” uit. Gelukkig is het de totale bezel en kan ik de oude er zo op prikken als ik deze beu ben.
12 uurs bezel is puur gemak voor mijn reizen.

1 like

Goed punt :slight_smile:

8 likes

7 likes

Als tribute voor de nieuwe release

11 likes

9 likes

12 likes

9 likes