Euh, dat heb ik ook gedaan… seiko schrijft het volgende op hun website:
“Indien het horloge volledig is opgeladen maakt het horloge tot 2x per dag satellietverbinding met één satelliet om de tijd te corrigeren.”
Als ze dit zo schrijven ga ik er vanuit dat hij dat dan automatisch doet.
Dus het viel mij op dat ze dit vanuit een vitrine niet doen. Of dat het horloge niet juist staat ingesteld. Wat dan weer slordig is van het personeel.
Ik vond het een beetje lullig staan. HET horloge (volgens seiko) wat ultiem op tijd loopt. Staat niet op tijd in de vitrine.
Hoe dan ook deze hadden ze niet (of een witte). Dus het feest was zo en zo over.
Sinds een paar maanden is er bij mij een virus gaan woekeren. Neen, niet Covid of Sars, doch het SEIKO virus! Een mooie 6309-7040 gezien,en aangeschaft, evenals een 7S26-0350 AO Monster. Man o man,WAT een klokken! En wat dragen ze fijn op die rubber straps! Daily Beaters geworden. Enfin, nummer drie is onderweg,en wel een Titanium Samurai 7S25-00DO, op Titanium bracelet. Nu heb ik wat vragen. Is er bij een van jullie bekend of er items zijn om de Samurai te modden? Zou er namelijk graag een Ceramic bezel EN Saffier op laten zetten. Kan zelf voor dit beestje eigenlijk niets vinden?