Seiko Only deel IV

:crown: :turtle:

16 likes

9 likes

Beste seiko liefhebbers, weet iemand een betrouwbare webwinkel waar ik terecht kan voor seiko mod onderdelen?

Alvast bedankt.

@jeffstar Dlwwatches, namokimods, monster watches

1 like

Helaas nog even geduld… maar Crystaltimes.net opent een UK branch voor de Europese markt.

We are opening a dedicated fulfillment center in the UK to serve our European Customers. Seikomods.com will be the new home of Crystaltimes International!

1 like

12 likes

Thuisklok? Vandaag op rechts eens geen Kinetic maar een quartz chronograaf

2 likes

DLW. Daar heb ik laatst wat gekocht en snel binnen.

1 like

12 likes

glasloos althans zo lijkt het, je moet serieus je best doen om reflectie te zien in de astron.

10 likes

Lekkere sunburst op de turtle :sunny:

16 likes

DLW Curved rubber voor de zomer :sunglasses:
Heerlijk soepel, perfecte fit en lengte (18,5 pols)

Klikken voor de scherpte

6 likes

Goedemorgen HF

5 likes

10 likes

7 likes

Mijn oog was een beetje getrokken door een astron model.

Nu zit er bij ons in de stad een dealer die korting heeft dus ik was even gaan kijken. Helaas vielen de modellen niet genoeg in de smaak om ook te passen.

Nu weet ik niet precies de werking, maar ik dacht begrepen te hebben dat doormiddel van gps de klok op tijd word gezet. Nu zal het wel aan het gps ontvangst in een etalage liggen. Maar ik vond het wel apart dat van de drie modellen die er lagen ze alle drie net een andere tijd aangaven.
Ik had wel verwacht dat die na een tijdje in de etalage gps lock zouden hebben en zich gesynchroniseerd zouden hebben.

Voor bijdehante opmerkingen te voorkomen, het kortingskaartje lag er verder onder. Van 2000 voor 1600 enz. Dus volgens mij geen slechte prijs.

2 likes

Ik zou op een astron wel meer dan 20% willen :grimacing::grimacing: Volgens mij is dat vrij standaard met een beetje onderhandelen.

Samurai

7 likes

als je wil weten hoe het precies werkt moet je even Google gebruiken. Het is niet dat het horloge door de GPS constant correct op tijd loopt. Je moet er een bepaalde handeling voor doen.
Ik heb er zelf 1, en het werkt goed. Zeker als je naar een andere tijdzone gaat.
De horloges in de vitrine zijn al een tijdje niet op de juiste manier aan GPS onderhevig geweest.
Als je de A knop 6 seconden in drukt, dan gaat het zich op de juiste tijd zetten.
Maar lees de gebruiksaanwijzing maar eens.
De mijne loopt exact gelijk met de atoomklok, van UTC time.

heb hier de link erbij gezet.

1 like

6 likes