Seiko Only deel IV

8 likes

5 likes

4 likes

Even mijn huidige Seiko’s op een rijtje gezet. Met links de fiffer en in het midden m’n gloednieuwe SKX011 die ik gisteren heb binnengekregen. :ocean:

10 likes

Inderdaad, Seiko werkt verslavend! Gister is de 7s25-OOD0 Samurai binnen gekomen uit het perfide Albion. Moet nog wel effe een nieuw saffier op… kijk al weer naar de volgende,zucht.

Groet,
Hans.

4 likes

Hmm… ik vind mesh sowieso geen mooie banden dus dan heb je mn antwoord ook al gelijk. Op deze SSC series vind ik een presidential erg mooi… maar weet niet of deze in zwart te koop is.

9 likes

Vind het zelf ook nog niet geslaagd.

6 likes

Beter :grinning:

1 like

Na jullie feedback op m’n vintage 007, gekocht op ebay via(STK) hier een nieuwe en oem bezel insert verkregen op het forum, geplaatst en de 7s26 terug in z’n orginele kast( voelt juist!) terug na het orgineel! Minus de strapcode jubilee van @ArendW nogmaals bedankt voor de onderdelen heer.

7 likes

11 likes

Goedemorgen seiko lovers…:grin:

8 likes

20 likes

Heerlijk horloge.
Zaterdag de groene band besteld. Nieuwsgierig hoe het staat.

5 likes

8 likes

Ik zie zojuist dat Seiko een nieuw model Turtle heeft gelanceerd, SRPE93K1. De dial is zwart en verder lijkt hij erg veel op de SRP777 die nu bijna niet meer te vinden is. Dit zou daarom een goede vervanger zijn voor als iemand een standaard zwarte Turtle zoekt. @Winne472 :wink:

De bezel lijkt nieuw te zijn, gelijk aan die van de King Turtle, maar bijzonder genoeg is het glas hardlex en lijkt de bezel inlay aluminium te zijn. Misschien daarom ook de iets lagere prijs?

5 likes

Interesting! Lijkt wat mij betreft exact op de SRP777. Ben benieuwd naar de specs / upgrades.

1 like

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Iets klopte niet aan de zilveren Sumo. Volgende poging!

8 likes

Daini vs Suwa :sunglasses:

16 likes

2 likes