Seiko Only deel IV

6 likes

Rusttijd…:blush:

4 likes

Dit is ongeveer 37mm

Wat foto’s van een bevriende Seiko AD gekregen. Hij had de Seiko vertegenwoordiger op bezoek. Is niet de beste kwaliteit maar geeft en indruk van wat er binnenkort beschikbaar is.

22 likes

Oei, die 6e/onderste :star_struck:

1 like

Die seiko presage ziet er beter uit dan op de renders :heart_eyes:

2 likes

Inderdaad. Die Presage ziet er zeer interessant uit!

Dat kan… ik heb een 17 cm pols en een blue lagoon samurai past perfect… is wel een beetje grote maar oogt redelijk klein… kleiner dan een turtle

Die is inderdaad erg mooi! Als ik het goed is dan is dit de SLA037, prachtig! Alleen de prijs is GS… 6,5k…

Ik heb de 1e/2e foto (spb149j) in pre order staan, leuk om te zien! Als hij binnen is uiteraard foto’s.

Oh.
Dat was deze dus :joy:

Mis wat sarx geweld

Zo dat is ook weer opgelost :grin:

13 likes

SLA037 is echt de kutste release van seiko de afgelopen jaren. Was een wedstrijdje “hoe naai ik mn klanten het hardste” samen met de SPB151.

edit: nu ik er over nadenk is de SPB151 toch net wat erger eigenlijk.

1 like

Oeh, dat zit diep bij jou. Maar je hebt wel gelijk :grin:

Net wat een gek er voor geeft, ben benieuwd of ze er vanaf komen. Erg veel geld, ook veel anders moois voor te krijgen. En ben het met je eens na de release van 5 jaar terug SLA017 wel beetje zure nasmaak als deze dan komt…

Haha ik probeer me een inleving te maken in de mensen die 3.5k hebben neer geteld voor een SLA033. En dan even later eenzelfde horloge zien uitgebracht worden voor 1k. Ik zou me echt heel erg stevig genaaid voelen.

De SLA017 was echt een van de coolste releases van seiko in de afgelopen jaren. Daarom is dit zo jammer.

1 like

Kan geen genoeg krijgen van de SARX. Dus, laat maar komen. :smile:

1 like

Gewoon de Alpinist dan maar :heart_eyes::ok_hand:

8 likes

Solid endlinks?

Jazeker, Strapcode band specifiek voor de Sarb017 :ok_hand:

Op aandringen van jou een srax only topic gemaakt, nu kan je los :grin:

2 likes