SPB143J1 x Hirsch rubber strap x koffieboontjes voor een leuk effect!
Nu zie ik toch een paar keer een duiker op leer voorbij komen. Wat mij gelijk doet denken aan deze meme.
Maar zonder gekheid… Jullie mening kan leer op een duiker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Grappig, ik denk dat 95% van de duiker-eigenaren niet eens in de buurt van water komt.
Dus ook niet eens onder de kraan, de douche of het kinderbadje.
Leuk die limited black edition! Dit is die van 2020 geloof ik?
Ik heb de solar versie van de 2019 limited black edition, nog steeds een leuke!
Moest het zelf nog opzoeken maar is inderdaad van begin 2020. Die eerste release is van 2018 – klopt dat? Heb je de chrono solar of die andere? Zie je niet zo vaak voorbij komen hier.
De tuna of monster in de black series van dit jaar zijn ook wel leuk. Maar ik wacht nog op de 2022 versies. Er schijnt een 62MAS, Uemura (Willard), en MM200 reduced aan te komen.
Ik tikte eerst op nee, toen bedacht ik dat ik m’n SKX ook wel een op leer draag. Maar da’s een niet al te verse NATO. Zodra het chique lederen bandjes worden gaat het te ver!
Niks met grappig te maken, was gewoon serieus benieuwd. En inderdaad komen mijn horloges niet verder dan regen douche of zwemmen. Heb zelf ook eens leer op een duiker gehad.
De één zegt namelijk dat het vloeken in de kerk is, en de ander weer niet.
Hierbij mijn vloek in de kerk dan😜
Ik heb ga gestemd maar t moet niet te netjes. Een crock gaat te ver maar een bandje zoals deze kan best
Geldt niet voor mij. Alle horloges met 10 bar rating of hoger gaan overal mee naar toe: douche, bad, zwembad en zee.
Je gaat toch ook niet constant max. 30 km/u met jouw auto rijden, omdat je de airbags in jouw auto niet vertrouwd?!
Ik vind hem prachtig! Is dat een Strapworks vintage band?
Groot gelijk dat je dat doet.
Ik durf het gewoon niet.
PS. Met auto’s ben ik ook al zuinig. Heb 1x met een Volvo XC90 door de modder gereden bij een door de autodealer georganiseerd evenement…
Mjin 600m tuna heeft nog nooit een druppel water gezien sinds ik hem heb
Oh jee Ik weet niet of ik dat aankan