Seiko Only VI

13 likes

Yes, die heb ik gezien. Dank je wel. Ik lees net mijn reactie van vorige keer en zie dat het misschien bot over is gekomen (ik zoek toch…), dit was zeker niet mijn bedoeling. Ik doelde op dat ik liever de snj025 heb ipv de groene saranie :slight_smile:

13 likes

Het is mij niet opgevallen hoor…:+1:

1 like

12 likes

Top watch in zuid Spanje. :+1:

1 like

Mooi! Waar heb je deze gekocht ?

1 like

11 likes

Als het goed is, komt deze richting Nederland. Seiko 140th anniversary Astron met Ginza motief.

13 likes

Blijft toch een favoriet van me. Sumo op een Endmill.

15 likes

Dat is een mooie, prijzen al bekend ?

Bedankt, ik ben benieuwd naar de echte foto’s. Volgens mij is het een JDM model en een beperkte oplage van 300 stuks. Was erg moeilijk om nog een verkoper te vinden.

Bij boumanonline, in voorbestelling daar al uitverkocht inmiddels.

1 like

10 likes

:blush:

13 likes

Even een kleine update. Bovenstaand bericht had ik donderdagavond om 19:47 geplaatst. Kort daarna had ik het 55 windingen meegegeven. We zijn nu drie dagen verder en het is inmiddels 19:15. Het horloge is net gestopt. Sterker nog, het heeft de gangreserve van 70 uur met 1,5 uur overschreden!

Dat was dus paniek om niks… sorry :blush:

2 likes

8 likes

15 likes

Je had m verkeerd gezet hè :grimacing:

2 likes

Nou euh… dat niet. Ik wilde namelijk een test uitvoeren met de Monster. Daarvan heb ik het idee dat die binnen een dag een minuut kan voor lopen, dus ik had de tijd er mee gelijk gezet…. Maar het had zomaar gekund hahaha.
Tijdens het opwinden werd ik wel afgeleid, dus ik denk dat ik in de veronderstelling was dat ik 40 keer gedraaid had. Het zou me niet verbazen als het hooguit 10 windingen waren geweest.

Misschien toch maar weer naar Sesamstraat kijken en leren tellen? :kissing_smiling_eyes: :notes:

2 likes