Seiko Only VI

Gewoon veel dragen!

1 like

Japan only, deze kun je alleen in Japan kopen de SBDY085

18 likes

Erg leuk! Het hele horloge met de oranje tekst Diver’s 200m doet me gelijk denken aan de SKX007. De oranje secondewijzer is ook erg speels.
Je zou zeggen dat het een hele mooie homage van de SKX maar dan in Turtle Mini uitvoering. Erg gaaf!

1 like

20 likes

Ik zit toevallig net een review te kijken over dit horloge… ik mis namelijk nog een Dresser in mijn collectie :grin: Mooie suède strap zit er op!

2 likes

9 likes

Mmmm MM200…

19 likes

Afgeleefd gevonden maar vanwege de vlg mij fantastisch subtiele nuance in de wijzerplaat toch veel tijd gestoken in het glaasje. En erg happy met zijn ‘octagon’ kast design :hugs:

Beetje jammer dan weer dat de secondewijzer af en toe aan de minutenwijzer blijft hangen :slightly_frowning_face:!

9 likes

Mijn Ginza.

21 likes

Toch wel bijzonder zo een straat stenen motief dial. :+1:

28 likes

Mijn Samurai JDM SBDA005.

15 likes

Hij wilde “only Seiko”… iemand van hier? Voor stroopwafels moest hij bij de andere Kremer zijn, plaatsje verderop :man_facepalming:

1 like

Mooi ding…:+1:
Hoe oud is die ?

1 like

Dank je! Deze is van 2008. Heb ook de blauwe met een redelijk beat up insert, die is van 2006.

9 likes

Stuk in FT over de huidige situatie en toekomst van Seiko onder Naito. https://www.ft.com/content/eabf51ad-4f94-4c99-a873-068451fc75f4

Die is zelfs nog iets mooier in mijn optiek.
Zou ik de insert vervangen ?
Denk het wel.

1 like

:star_struck:

6 likes

Ik laat hem eigenlijk zo. Zie de krassen niet zo vanaf mijn pols en het geeft wat karakter aan de kast. Toolwatch idee.

1 like

Op de bank wordt er naar een verschrikkelijke vrouwenfilm gekeken, dus ik ben maar wat gaan freubelen en doe wat voorbereiding voor een foto die ik morgen wil nemen.

17 likes