Seiko Only VI

@SAT Neeee, je bezorgt me koopdrang met je foto’s :joy:

Maar ik heb ook iets te delen. In dit topic is het denk ik inmiddels duidelijk geworden dat ik op zoek was naar de “oude” SPB143 en welke zoektocht daar aan verbonden was.

Ik heb via PB veel berichtjes gekregen, waarvoor heel veel dank. Dat blijkt maar weer hoe enthousiast iedereen is met deze hobby.

Gisteravond leek de zoektocht ten einde en vanochtend ging ik naar de AD. Ik zal straks een NA topicje openen…. Want ik heb mijn grail te pakken!

16 likes

Gefeliciteerd kerel :+1:

3 likes

Thanks John.

Ben benieuwd naar het NA topic! :grimacing:

1 like

Ze zijn ook nog te koop via Amazon(.com)

1 like

:sweat_smile:
Seiko tuna platinum limited edition.

12 likes

Dat is hoe je een lume pip op 3 uur plaatst. :ok_hand:

Mooi horloge. :fire:

3 likes

Deze zie je niet zo veel

17 likes

Die is leuk! Jaren 70 denk ik zo?

13 likes

7T34 denk ik?
De indeling lijkt wel veel op de mijne.

Esslinger verkoopt nog uurwerken daarvoor, dus niks is onmogelijk met een beetje een handige horlogemaker die wat wil proberen.

5 likes

1982

Ref is 7t34 - 8A00 ja. Vlg twee horlogemakers die ik het vroeg niet leverbaar…dus er is nog hoop denk je?

Je zou contact op kunnen nemen met Esslinger (zit in de VS), de link naar het uurwerk staat in de vorige post onder “Esslinger”.
Het lijkt er op dat ze het kunnen leveren, want aan het winkelmandje toevoegen is mogelijk.
Anders contact opnemen met Seiko Nederland, die zitten in Schiedam en kunnen je hoop ik verder helpen.

2 likes

Wat een beauty…:+1::+1:. Welke type is dit ?

1 like

:heart_eyes: Mijn geboortejaar!!! :heart_eyes:

Dit is de sbbn029 bijgenaamd tuna platinum, het is een limited edition slechts 700 stuks wereldwijd.:blush:

1 like

Hebben ze in die store toevallig ook een zwarte milanese band in 21 mm?

1 like

Rob van monsterwatches heeft er ook weer een aantal op voorraad :+1:

1 like

Tis echt niks voor mij :joy:
Nieuwe baasje is gevonden.

17 likes