SRPG29K1 = blauw
SRPG27K1 = zwart
Niet zo flauw doen vlak voor de feestdagen
Huh ?
Door je ref.nummers ga ik weer zoeken en waarschijnlijk geld uitgeven. Slechte grap, I know.
Ik heb eens een poging gedaan om alle functionaliteiten uit te vogelen… Het zijn er heel veel
Maar in basis is het een rekenlineaal, converter voor afstand, snelheid en inhoud, tachymeter, chronograaf, 2e tijdzone, akoestisch alarm, etc in één.
Simpele rekensommen met vermenigvuldigen en delen zijn relatief makkelijk te doen. Maar het is uiteraard meer als knipoog, het kan, maar je mobiel is sneller
Wow. Ik heb nog 1 horloge op de verlanglijst staan die (bijna) alles kan. Heb er een voorwaarde bij dat ie ook mooi moet zijn.
Die van jou voldoet daar wel aan.
Ik kan m van harte aanbevelen. Ik ben er vanaf dag 1 erg happy mee hij is 41mm in diameter maar door de extreem korte lugs draagt het horloge als een 39 / 40mm.
Foto voor de sfeer
Die foto is niet goed…. Voor de portemonnee!!! Wat een lekker plaatje zeg! Ook de bracelet past erg mooi zo. Welke bracelet is dit?
@Zuid ik heb in een ander draadje vernomen dat er een paar weken geleden nog een flightmaster in de Seiko outlet van Roermond lag.
Gewoon nog te koop online
President bracelet via AliExpress. 21mm lugsize valt bij de gerenommeerde merken niet mee. Wat ook niet meewerkt is dat de ruimte tussen de pushpin en kast zo krap is, dat een NATO er haast niet tussen te krijgen is…
Heb je een linkje John?
Blue moon
You saw me standing alone
Without a dream in my heart
Eens kijken of ik ‘m vandaag ook omslinger. Laatste tijd krijgt de SARX035 wel heel veel polstijd.
Verleidelijk die Flightmaster - zelfs voor mensen die normaal liever een rustige dial zien .
Helaas is mijn oude Flightmaster niet meer aan het werk te krijgen, die vind ik eigenlijk nog mooier dan die latere
Soooo, die heeft een zwaar leven gehad… Wel gaaf, die r sundials. Datum als sundials geeft nog meer symmetrie
En dan heb ik het glaasje nog stevig gepolijst. Ooit als “as is” gekocht, en helaas niet door verschillende reparateurs op gang te krijgen. Maar ik blijf hopen op een donor

zwaar leven gehad