Seiko Only VI

Waarom luchtfoto’s als decoratie voor een duikhorloge?

2 likes

Omdat ik lui ben. Geen zin om wat anders te printen.

Het is overigens ooit begonnen met de Sinn 857 UTC TESTAF LH Cargo ltd., toen was het een toepasselijk plaatje. Ligt als printje bij de horlogetroep, dus pak ik dit er telkens weer bij. Kleurrijk. :wink:

1 like

Zeker, het leven is te kort :wink:
Hoe gaat het alweer… Sparen alsof je 100 wordt en genieten van het leven alsof je morgen dood kan vallen. Gulden middenweg zeker?

1 like

Mooie plaatjes! Helpt niet om mijn zin in zo’n SPB143 te onderdrukken :face_with_monocle:

Bij Olfert met voucher ‘slechts’ €925 nieuw…

2 likes

Thanks!

Voor een nieuwe geen gekke prijs volgens mij.

Thanks! Ik ben ook erg content met het resultaat!
Ik had nog overwogen de bovenzijde van de bezel te borstelen zodat het er allemaal iets minder bling uit ziet… Toch maar niet gedaan. :slight_smile:

Gelijk deze jongen maar voorzien van nieuw glas…

Ook hier ben ik bijzonder gelukkig mee :star_struck:

Wat een verschil een nieuw glaasje al wel niet kan maken! :exploding_head:

12 likes

Nee, zeker niet… 2ehands zie ik ze hier verschijnen voor ietsje meer dan €800, scheelt ‘bijna niets’.

Nuja, heb die SPB niet echt nodig. Tevreden van de BB58. Veel mensen kopen de SPB als “warmhoudertje” voor de BB58, ik redeneer blijkbaar omgekeerd :joy:

Gewoon erg benieuwd om hem eens om mijn pols te hebben, de maat spreekt me alleszins aan… Voor de SPB143 bestaat er geen ‘flipper it forward’ vermoed ik? :smiley:

2 likes

Weet je het zeker?

:wink:

13 likes

Top man en leuk dat je dat zelf kunt.

2 likes

Dat is een hele mooie prijs!

Als je die BB58 nou eens naar mij stuurt, dan is de 143 echt te rechtvaardigen…. Oh… anders je bb58 ruilen voor een spring bar tweezer? :rofl:

3 likes

Ziet er goed uit! Ik kreeg ook vandaag bericht dat mijn horloge klaar ligt met een nieuw glaasje. Ik ben heel benieuwd.

3 likes

13 likes

Ahhhh hou me tegen!! De muis zweeft boven de bestelknop :see_no_evil:

Ah je bedoeld de bestelknop om online al een adreslabel aan te maken en te betalen??? Wacht… ik stuur je nu per pb mijn adresgegevens, dan kun je de BB58 alvast verzenden :joy::crazy_face:

3 likes

@JuKo … jaja, JuKo Olfert zich wel op zie ik. :beers:

Mooi hè?

13 likes

Dank je! Nee, deze zit er al jaren op sinds ik hem kocht in 2015. Nog in prima staat…:wink:

:joy::joy::joy: nou nou!

1 like

Stuur ik je even mijn bankgegevens zodat je de betaling in orde kan maken? :innocent::joy:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Ja hoor prima, ik wil best voor de verzendkosten betalen :joy::joy::joy:

2 likes

15 likes