Seiko Only VI

Je flippert te snel :joy:

4 likes

giphy

Daar heb je helaas gelijk in! Mijn goede voornemen voor 2022, minder minder … :wink:

Maar het is nog geen 2022 hè.

Er zijn er hier zelfs 2, @anon53429901EV heeft hem ook.

Ik ben groot fan van de serie, maar wel zonder die lume krater.

20 likes

:joy:

Toevallig deze week om de pols maar hij mag vertrekken. Loopt een 20 sec per dag achter en daar erger ik me aan.

10 likes

:joy:Krater? Weet je zeker dat het niet een Grand Canyon is? :joy:

@junior… iets voor jou? :kissing_smiling_eyes: :notes:

Wat zien we hier … :thinking:

Nah. Nauwelijks verschil met de 143.
Overigens als 'ie -20s/dag loopt is reguleren een goede optie. Is met de mijne ook gedaan (bij W&V) en die loopt nu spot on @anon53429901EV.

3 likes

Een modje. SLA035 in SPB077.

5 likes

Kan je toch laten verhelpen? Moet geen grote ingreep zijn.

Gelukkig zonder lumekrater … :joy:

PS Zonde!

1 like

Je hebt gelijk :stuck_out_tongue: ik hou 'm in de verzameling. Op staal staat ie ook mooi trouwens.

1 like

Zou hem inderdaad eens weg moeten brengen maar mag eigenlijk niet nodig zijn voor die prijs.

2 likes

Je hebt gelijk hoor. Ik zou hem ook niet wegdoen. De 143 is echt saai vergeleken bij die blauwe. Die is lekker fris. Maar dat weet je pas als je beide gehad hebt … :wink:

@anon53429901EV, eens! Maar ja, Seiko … de uitlijning van de indexen is vaak ook een drama. Ook bij de €1k+ versies.

1 like

Punt is, dat model spreekt me minder aan dan de mm200 range én -hou je vast- ik vind ze zo op m’n Vostok Amphibia lijken :speak_no_evil:

De contour van de kast althans, en de vorm rond de lugs en bandaansluiting. De vorm vanaf de zijkant bezien is bij de Seiko veel beter, en over afwerking hoeven we het helemaal niet te hebben. Maar die maffe Vostok heeft tenminste nog een soort crown guards, die mis ik echt op de 143 - en ja, ik weet dat ze er niet op horen, gezien de historie… Dus tja. Amphibia over de 62mas recreation. Beetje variatie :wink:

Ik ga nu in een hoekje dekking zoeken…

4 likes

Zo denk ik er ook altijd over Frans , niet dragen is weg ermee :wink:
Mijzelf weer laten verlijden door het kopen van een kwarts door de afmetingen en de looks maar krijg er geen klik mee .

14 likes

Nice :star_struck: gefeliciteerd

Dank je…:grin:

1 like

Echt een mooi horloge voor de centen het hoeft niet altijd duur te zijn.

22 likes

Heeft iemand hier al de nieuwe Speedtimer SSC813P1 “Seitona”?

Vind ‘m best knap, en met 39mm lijkt hij me ook erg draagbaar.
Enkele plaatjes van op Instagram.
Lekker ook op een rallye strap lijkt me.

13 likes

Ik ben er heel blij mee!

16 likes