Het blijft mijn favoriet, maar je moet inderdaad van het ingetogen design houden… het is niet echt een typische Seiko duiker vind ik.
Ik vind die andere gouden Zimbe van je echt prachtig. Blijft mooi om naar te kijken.
Het blijft mijn favoriet, maar je moet inderdaad van het ingetogen design houden… het is niet echt een typische Seiko duiker vind ik.
Ik vind die andere gouden Zimbe van je echt prachtig. Blijft mooi om naar te kijken.
Schitterend horloge! Ik heb er sinds kort ook eentje. Wat een gave horloges zijn het!
Bij het opruimen van het huis van een overleden familielid van mijn vrouw kwamen al eerder twee oude Certina’s tevoorschijn. Vandaag kwam mijn schoonvader langs met deze SNA225, die hij in een rommellade in het huis had gevonden.
Het is een leuk horloge maar ik ben benieuwd of het nog tot leven te wekken is. Op de foto’s komt het misschien niet zo goed over maar het horloge is flink mishandeld en extreem goor. Het loopt niet en de vreemde waas op de wijzerplaat doet waterschade vermoeden. Toen ik het horloge een beetje afsopte werd dit vermoeden bevestigd in de vorm van condens onder het glas. Als de condens wat is opgetrokken maar ns een nieuwe batterij plaatsen, van daaruit zien we wel verder
Zou je niet beter eerst kijken of het op te knappen valt, voor je er een batterij in doet ?
Misschien maak je meer stuk dan je lief is.
Hoe bedoel je? Mijn gedachte was om eerst een batterij te plaatsen, puur om te zien of het uurwerk nog goed werkt. Als dat het geval is was mijn idee om de pakkingen te (laten) vervangen en de waterdichtheid te testen.
Ok.
Ik dacht, zolang het stilstaat krijg je geen schade.
Dat is waar, maar met quartz durf ik het wel aan.
Jij woont echt op het strand, hè?
Ik doe mijn best:sunny:
Haha, blijkt wel dat ik er geen verstand van heb…