De blauw/groene 6138-6002 op staal (helaas niet origineel) en de zwarte 6138-6002 op leren bandje.
Hmm…zet die andere er maar op
En nieuwe aanwinst, Seiko chronograaf 6139-7060. Bijzonderheid (voor mij iig onbekend tot nog toe): datum verstel je door kroon zacht in te drukken.
Mooi, man!
Knap klokje! Idd niet vaak gezien
Volgens de AD waar ik mijn Certina kocht (officieel AD voor Certina, Oris, Rado en Seiko) is de Presage Sharp Edge GMT een heel beperkte oplage (en dan bedoel niet de special edition).
Hij had enkel nog de special edition in voorraad (witte wijzerplaat, blauwe bezel). De andere zijn al niet meer leverbaar. Ofwel heb ik hem volledig verkeerd begrepen…
Ik dacht dat dit model pas in 2021 op de markt was gekomen ?
Ik zie 'm nog gewoon, in verschillende kleuren, op de Seiko-website staan. Daar worden ze zelfs gepresenteerd als ‘nieuw’. Dus kan me niet voorstellen dat die op korte termijn uit het assortiment gaan.
Krijg niet de indruk dat ze gelimiteerd zijn. Dat model begint mij wel steeds meer te bevallen, vooral de versie met de groene plaat. Maar een GMT functie zie ik vooralsnog geen nut in, en om dan een horloge te “begeren” met GMT functie - daar ben ik nog niet helemaal over uit
Ik vind ze echt tof maar het prijskaartje vind ik wel echt fors hoor.
Dit blijft ook een leuke uit m’n collectie vind ik, heel ander caliber uiteraard: