Seiko Only VII

18 likes

SPB185

24 likes

1961 fairway met de sticker er nog op!

18 likes

Goedemiddag,

Ik zit met een vraag en hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. De SARB 033 heeft een ‘pin and collar’ systeem voor de schakels van de band. Heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? Ik heb alleen 1 pin+collar nodig, geen schakels.

3 likes

De wijzerplaat doet iets anders vermoeden maar dit is toch een hele echte Seiko !
Op mijn verzoek heeft een forumlid mij destijds met de modificatie geholpen want de basis van dit kijkshop-horloge was een beetje erg saai.
De wijzerplaat is van DAGAZ en het strakke hardlexglas is ook vervangen voor een plexidome met classic look :grin: miltary style.
Dagaanduiding is uit het zicht maar het datumwiel in het uurwerk draai vrolijk z’n rondjes mee.
De tropical strap maakt het helemaal af.

3 likes

Vind de

-versie van de Sharp Edge gewoon goed gelukt, nuttig of niet. :wink:

Maar hij is wel erg groot. En Squale heeft onlangs een nog mooiere GMT gemaakt, in een betere maat (39mm). Dus die zou ik eerder kopen, dan.

Gewoon bij de Seiko dealer om de hoek vragen.
:+1:

1 like

10 likes

12 likes

Vandaag binnen gekregen.

8 likes

Ik heb deze eerder genoemd zien worden op een gelijke vraag ergens anders op het internet

1 like

Vandaag een mooie nieuwe vintage Seiko overgenomen van een zeer sympathieke forumgenoot.
Een fantastische
7016-5000 “Monaco” flyback.

9 likes

Laat ik hier ook eens iets posten i.p.v. alleen te loeren en liken

15 likes

Vandaag mijn seiko ontdaan van cyclops.

Hij zat net niet recht. En ik vind dat hij meer blokkeerde dan dingen beter zichtbaar maakte. De wijzerstand tussen 10 over en 10 voor half was vrijwel niet te lezen. Niet geweten dat er een lume dot naast drie uur zat.

Ik vind zonder een hele verbetering

12 likes

Ik houd ook niet van cyclops.
Een hele verbetering zonder bult
:+1:

1 like

En met wat voor één! :heart_eyes: De Flightmaster is en blijft een horloge waar je gewoon trots op mag zijn en lekker dit topic mee mag blijven platspammen. Het blijft mooi om naar te kijken!

2 likes

19 likes

Sunburst :sushi:

24 likes

17 likes

26 likes