Die is mooi
Van harte!!!
En waarom specifiek deze en niet de variant met de 3/6/9 chrono indeling?
Hele mooie Monster, die kanji dagaanduiding maakt 'm net wat specialer ook.
Bedoel je de sbtr027? Die heeft een iets donkerdere plaat en qua details net anders. Waarom die niet? Geen idee. Mijn oog was op deze gevallen.
De beste reden om voor deze te kiezen dan lijkt me!
Draag 'm in goede gezondheid
Wel gaaf! Geinige datumteller! De PR had van mij niet gehoeven…
Vind hem ook wel leuk. Ben benieuwd. Ik ga wel even passen als die bij de AD ligt.
Heb nu deze topper, de SLA043.
Standaard geleverd met 2 banden: een zwarte en een blauwe waffle.
Zwart:
Blauw:
Mooi, OG, maar veel te stug, zeker de blauwe. Jammer. Ook omdat Seiko tegenwoordig wel soepele banden kán maken.
Dus op zoek naar een vervanger. In plaats van standaard rubber en omdat het een beetje een sjieke duiker is (ik vind dat), dacht ik aan een Hirsch performance. Deze lijkt me wel wat:
Denk dat dit best smoelt, what say you?
Even een niet-bindend referendum:
- Ja!
- NEE
- waevva
0 stemmers
Niet zeker of je me in de maling zit te nemen . Maar dit is de SKX007
. Staat op een Monstrans Rubber band btw!
Zeker niet
Ben bezig om zelf iets bij elkaar te zoeken, en er zijn inmiddels zoveel Seiko types…
Ik dacht ik vraag het gewoon, dat scheelt weer zoeken. Had het idee dat de skx007 een soort verzamelnaam was van Seiko mods.
Gewoon vragen. Daar is dit forum voor en worden we alleen maar wijzer van.
De SKX007 en de SKX009 zijn echte iconen en dit is hun eigen referentienummer. Hier zijn mensen vaak wel heel zuinig op. Er zijn verschillende Seiko SKX-en, waarvan de 007 en 009 het meest geliefd zijn.
Modden doet men vaak met andere SKX-en. Zo heb ik dat bijvoorbeeld gedaan met de SKX171.
Het is overigens wel een luxe om een Originele Seiko SKX te hebben als basis om te gaan modden.
Dit is misschien leuk naslagwerk voor veel SKX modellen.
Hij wordt inderdaad vaak gemod, daarentegen is deze dus op de band na origineel.
Moet je een keer gehad hebben
Deze is echt fantastisch!!! Lekker van genieten! Het leren bandje is niet mijn ding, maar als jij het mooi vindt, gewoon doen!