Seiko Only VII

Heel mooi gedaan! Geeft meer contrast zo dan de gouden wijzers en gouden cijfers op de bezel. Vind het een heerlijke summerwatch op deze manier…. En voor de winter vrolijkt die je op tijdens de grauwe dagen hahaha.

1 like
1 like

12 likes

11 likes

Wie kan mij vertellen welk model dit is?

3 likes

Misschien @koekoek?

Chique :+1:t2:

1 like

Het is zo te zien een of andere 6309 uit eind 70s.

Bedankt! Ben bang dat hij geen service of iets ooit heeft gehad. Bandje is ook op. Wat zou een verstandige prijs zijn voor dit model? Spreekt me wel aan namelijk

13 likes

7 likes

Guilty pleasure…

12 likes

Gilty pleasure ook :wink:

7 likes

Grappig!

14 likes

Een beetje buiten de gebaande paden aan het rommelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

27 likes

Lekker fris kleurtje, past lekker! Vind alleen dit soort bandjes zo basic/kaal ogen, waardoor ik het een beetje goedkoop vind ogen. :man_shrugging:

Heb zelf nu een weekje m’n MM200 op de bijhorende rubber band geprobeerd. Doet aan als een mooie, soepele, zachte band. Draagt op zich lekker, maar bij mij loopt regelmatig de losse “flap” los uit de metalen keeper. Als ik de keeper aan het uiteinde van het losse deel plaats komt het losse eind eruit; schuif ik de keeper meer richting de gesp dan steekt de flap weer uit de keeper. Lichtelijk irritant, gebeurt een paar keer per dag. Met de stugge rubber band van m’n SKX kan ik niet heugen hetzelfde gedoe gehad te hebben. Met leren banden ook geen gedoe, die zijn misschien wat korter…
Klinkt dit bekend bij jullie?? Of ben ik -op een nutteloze manier- nu bijzonder? :stuck_out_tongue:

15 likes



10 likes

Ook maar even hier posten dan!

10 likes

10 likes