Seiko Only VII

Gelukkig niet zo’n last van zwelling door warmte.
Bij mij schommelt de laatste tijd mijn gewicht nogal, en dat heeft helaas hetzelfde resultaat.

2 likes

Ik niet, want:

(Marinemaster ratelband duikextentie)

En:

(Vintage MN strap)

12 likes

Die clasp lijkt me wel wat. Die zit standaard op de Marine Master toch? Nu er een extra schakel bij gekomen is hoef ik straks hopelijk alleen nog met de micro adjust te spelen.

MN straps zijn ideaal. Die heb ik op mijn Hamilton zitten. Had ze ook voor de Seiko’s maar uiteindelijk droeg ik die alleen nog op staal. Dus die heb ik weer verkocht. Dom van me want ze zitten heerlijk :see_no_evil:

Hier ook last van. Zag vanochtend dat er 1,5 kilo was bijgekomen :flushed: Bij mij merk ik het alleen dat mijn broek wel erg strak gaat zitten, alleen die heeft helaas geen micro adjust :joy:

1 like

Rob van Monsterwatches heeft die sluitingen in 18mm.

De oudere modellen MM300 en de oudere modellen SBBN 300m tunas hebben die sluiting in titanium, de nieuwere zijn voor zover ik weet uitgevoerd in RVS. Het kleurverschil van tianium met diashield en ongecoat staal is vanwege de geborstelde afwerking niet opvallend.

3 likes

Bedankt voor de tip! Die wil ik wel eens gaan uitproberen.

11 likes

Bij mij valt het binnen de micro afstelling…

2 likes

17 likes

5 likes

10 likes

7 likes

13 likes

10 likes

Prachtige band
Horloge ook :innocent:

1 like

15 likes

12 likes

17 likes

Even stukje schaamteloze zelfpromotie…
Ik heb 'm in het blauwe gedeelte gezet… :open_mouth: :thinking: :slightly_smiling_face:

10 likes

7 likes

8 likes