Mooi hoe het soms samen komt, was gisteren op 1 dag 3 horloges rijker. 2 x Seiko en 1x omega.
De panda speedtimer ssc813 stond al even in bestelling en daar was hij eindelijk! Zit toch heel fijn om de pols (heb een goede afstelling gevonden met de band) en helemaal hotel de botel op de witte wijzerplaat. Dit is mijn eerste witte plaat en ik ben er blij mee!
Vervolgens nog een ‘vintage’ seiko kunnen bemachtigen. Deze heeft nog wat liefde en werk nodig. Zo mag er een nieuw glaasje op en houdt de automaat het maar 20 uur uit. Dus we gaan eens onderzoeken of onderhoud dat gaat oplossen!
Mooie dag!
Een prachtig horloge (maar gebutst door de vorige eigenaar) die ik eigenlijk nooit draag. Ergens wel jammer, ook omdat ik hier meer voor betaald heb dan de andere 4.
Staat mooi Erik, deze bracelet .
Thbx. Probeerde even mn Presage bracelet en verrek, past perfect, iets lager dan de lugs maar erg vast gemonteerd👍🏻
Ik laat m ff zo, want de Presage band is erg comfy
Ik zou een andere achterdeksel plaatsen om e.e.a. mooi te kunnen graveren. Ik denk dat dit bijvoorbeeld gewoon zou passen.
Maar misschien kunnen de fanatieke modders daar echt zekerheid of een alternatief in/voor geven.
Dat is ook nog een goeie tip inderdaad! Dank je, ik ga eens inkijken!