Is er iemand in de buurt van Den Haag met een glasperser? Ik wil de bezel graag verruilen voor de originele gladde bezel.
Bij voorbaat dank!
Is er iemand in de buurt van Den Haag met een glasperser? Ik wil de bezel graag verruilen voor de originele gladde bezel.
Bij voorbaat dank!
Nog maar even een laatste keer mee pronken. Toch maar besloten 'm in de verkoop te gooien. Mij is helaas geen TL2 gegund, dus op naar MP ermee. Voel je vrij om te PMen mocht je meer weten.
Ik geloof niet dat ik het type ben voor een fluted bezel….
Maar ik denk dat ik ‘m zo laat en t.z.t. in het blaauwe gedeelte zet.
Mooi heel mooi zelfs.
Ik vind het persoonlijk juist erg mooi erop staan die fluted bezel…vandaar de mod ervan…
Dat vind ik ook!
Maar op een of andere manier laat ik ‘m liggen….het is mij iets te flashy. Tegelijkertijd besef ik dat dit nog een heel discreet horloge is qua afmeting etc. in vergelijking tot veel horloges die op het forum voorbijkomen. Misschien moet ik ‘m nog een kans geven.
Ik vind een gouden Rolex bijvoorbeeld ook prachtig! Maar als ik ‘m zelf zou dragen zou ik me erg opgelaten voelen.
Mooi hoor!
Welke band is dit?
Heel gaaf, op die tropic! Dan mis ik mijn Turtles wel 'n beetje.
Ja werkt leuk hè! Loop in het zwembad veel met m’n kids te stoeien en dan kan de stalen band nog wel 's lelijk krassen, dacht dat rubber minder schade zou geven
Wel ff getwijfeld of ik deze Turtle, SKX of Vostok mee zou nemen, maar met de PADI kleuren is 'ie als vakantiehorloge moeilijk te overtreffen