Jup
Qua wijzerplaat doen ze niet voor elkaar onder. De SARX heeft iets meer vorm in de kast, dat is niet eens perse mooier, maar komt wat meer hoogstaand over. En het titanium geeft ook een bijzonder gevoel.
Jup
Qua wijzerplaat doen ze niet voor elkaar onder. De SARX heeft iets meer vorm in de kast, dat is niet eens perse mooier, maar komt wat meer hoogstaand over. En het titanium geeft ook een bijzonder gevoel.
Kappuh nah!! Straks krijg ik weer jeuk en ga ik weer op jacht naar dat ding!! ![]()
Gelukkig zijn ze best lastig te vinden (in een goede staat, tegen acceptabele prijzen). ![]()
Prachtige Seiko!
Dank je! Deze was van m’n opa, vervolgens van m’n vader en nu mag ik er voor zorgen! 3 generaties terwijl het nog niet echt heel oud is.
Ja, die is idd leuk…38mm toch?
36mm (en een dikte van 13.5 schijnbaar, ofwel eerst maar eens bekijken in real life).
Moguh Seiko fanboys.
Is vast al ergens langsgekomen, maar ik zie opeens nieuwe referentienummers bij Seiko modellen (bv de nieuwe MM300) - sommige beginnen sinds dit jaar met een ‘H’ ipv een ‘S’, wat blijkbaar sinds 1986 standaard was. Ik vond het een vrij schokkende ontdekking ![]()
![]()
Maar… ik zie 12,5, nog dik zat voor 36mm. Eerst maar eens even om de pols slingeren ergens idd