Ik heb onlangs deze Seiko pogue Aussie Al geplaatst op het forum en Wil eigenlijk alleen weten wat de prijzen Zijn en hoe en waar ik hem het beste kan aanbieden
Marktplaats, chrono24, catawiki?
Oh en kijk even naar je keyboard of telefoon want er is iets mis met je hoofdletters.
Ow oke
En ja heeft ie wel vaker
Goed verkapt, ik heb geen verkooprechten en wil iets verkopen topic
Die moet je gewoon niet verkopen
Nee hoor ga het hier niet aanbieden is gewoon een vraag
Wil je hem nu wel of niet verkopen ?
Dat denk ik soms ook omdat ik hem nooit meer terug kan hebben maar ik Wil met de verkoop van deze een luxe kopen zoals een omega seamaster of een Tudor BB 58 iets in die richting ( moet nog passen )
Ja dat wel Zeker wel maar ik mag niet verkopen nog en Wil dat dan ook nog niet doen via hier en zoek dus goeie alternatieven waar ook echte verzamelaars op zitteb
Wat denk je dat de pogue opbrengt ?
Niet genoeg voor een seamaster of bb.
Ja het is wel een Aussie en alles helpt heb Hoge bedragen gehoord en Wil het zeker weten
Ik schat rond de 600. Daar heb ik mijn Cevert voor gekocht en die was in betere staat.
Ow oke ja deze heb ik gekocht voor 475 euro en hij is helemaal orgineel en ziet er nog wel echt heel goed uit
Zit wel niet op de correcte band.
Dat is of een stelux president of een stelux chiclet
Er zijn wel catalogus foto’s voorzien van een Hlink maar niet de tapered versie.
Volgens mij is de Aussie Pogue voorzien van de Stelux of tapered H-link…
De hele vraag bij dit soort modellen is of het een aussie pogue is of een franken watch is. Om die reden zou ik niet zo snel zo eentje kopen.
Ik heb ook niet de indruk dat de horlogejongen kan beoordelen of echt alles klopt aan zijn aankoop…
Volgens Paul, (de Australier die hier al jaren info over verzameld en rechtstreeks contact had met de verdeler. (Hij heeft verschillende insta accounts) die heeft verschillende brochures maar geen hebben daar een tapered h link.
Maar goed zoals @koekoek al melde, aussie pogue das een mijnenveld
Maar wel cool
Zeker, maar al dat pogue en aussie pogue is, laat ik voor wat het is. Te veel gevaar.
Als je veel geld wilt gooien naar een seiko 6139 dan zou ik toch gaan voor een sunrise, makkelijk te verifieren ook.
Helaas zeldzamer dan eenhoorn regenboog kak.