Mwah, de Sunrise komen in Japan regelmatig voorbij. Alleen zijn ze wel erg duur.
Ratio gewijs natuurlijk niet super dik verspreid anders zouden ze zo duur niet zijn.
Niet dat ik dat betaald heb voor de mijne maar goed, das een ander verhaal.
Het horloge is wel volledig orgineel heb hem gekocht bij mijn horlogemaker en dit Zit er al wel lang in dus ik vertrouw daar zeker wel op
Nee dat klopt Ben ook op zoek nog naar eentje
Daar zou ik niet blind op vertrouwen.
https://instagram.com/aussiepogue?utm_medium=copy_link
Dit is een van de accounts van Paul, specifiek voor de aussie pogue.
Met als klapper de brochure uit Singapore waar deze variant het levenslicht zag.
Ziet er goed uit…
@horlogejongen
Is dit uw Pogue, nu beschikbaar op Marktplaats?
Ik houd al ca. 1,5 jaar Marktplaats in de gaten voor de Seiko 6319 Pogues; afgelopen zomer ook een klassieke pogue gekocht. Afhankelijk van de staat uurwerk, staat bezel, model, soort dial en bandje heb ik vrijwel alle stuks verkocht zien worden met een bod of vraagprijs van tussen de €450 en €1000. Hierbij zaten de “aussie” pogue, modellen met vervangen onderdelen en eigenlijk alles wat niet tot een “true Pogue” (een term die voor discussie vatbaar is heb ik gemerkt) gerekend kon worden meer in de range t/m €750. De duurste modellen waren net geservicede true pogues met de juiste dial en glas en bezel in goede staat (maar niet vervangen) en vrijwel allemaal rond de €1000.
Maarja, op de markt is iets waard wat men ervoor wilt betalen, dus u zal het vanzelf wel merken onder als mensen gaan bieden. Veel succes met verkopen!
Goeie spot. Die had ik eigenlijk wel van @koekoek verwacht. Dus is er meestal als de kippen bij.
Maar dit zou betekenen van @horlogejongen met 7 horloges te koop op MP dus een handelaartje is die hier probeert ook wat te slijten met z’n TL1.
En ook al aardig wat horloges verkocht, maar ja, lekker belangrijk. Advertentie is 10 maart geplaatst en dit topic is een kleine dag geleden geopend en dan vragen “waar kan ik hem het beste aanbieden” .
Een beetje publiek trekken, vermoed ik.
Heeft ook een verkoopaccount op Instagram, verkapte reclame 100%.
nou 600 in geservicede staat mischien.
Edit: realisitisch bedoeld niet om dit mooie model tekort te doen.
als iemand nog een kroon weet trouwens, heb weer een 6139 6000 speedtimer incoming van Maart 1969 maar de kroon is kapot.
Alweer een jaar geleden maar dit was mijn 6139 collectie.
Alleen de middelste is er nog, mijn eerste 6139 aankoop!
Ja, het kan hard gaan he…
Ohhhh zit dat zo?
En hier zitten natuurlijk geen "echte"verzamelaars…
Het wil niet vlotten met de verkoop van de aussie, op marktplaats
Het gaat Zeker niet snel heleboel reacties maar allemaal Lage biedingen
Hier zitten ook echte verzamelaars op dat heb ik niet gezegd die zitten juist hierop maar heb geen verkoop rechten