Ik zou deze echt wel willen hebben.
Maar ik heb te weinig kennis van zaken nog.
Maar komen gaat ie er.
Ik zou deze echt wel willen hebben.
Maar ik heb te weinig kennis van zaken nog.
Maar komen gaat ie er.
Klopt, ik wil er ook best graag een bezitten echter schrikt het mij af hoe de markt nu is met veel frankenpogues.
Zo ben ik een paar jaar geleden ook begonnen en na veeeeeeel moeite was daar toen mijn eerste Pogue, de resist. Een die ook niet meer weg gaat. En daarna zijn er nog een paar gekomen en gegaan. Veel inlezen, leren en goed kijken dan leer je vanzelf de goede van de slechte te onderscheiden. En dan veel rondkijken en ook geluk hebben. Geduld is een schone zaak!
vraag is ten eerste wat zoek je, volledig origineel, of samengesteld origineel, is een AM bracelet wel acceptabel of niet? Persoonlijk vind ik dat AM onderdelen een doel dienen, horloges die anders weggegooid konden worden door de schaarste in onderdelen toch een nieuw leven geven. Ik heb meer moeite met de mensen die AM aanprijzen in hun verkooptopics als origineel. Zelf wil ik graag origineel maar de definitie franken voor mij is bijvoorbeeld een nep wijzerplaat, nep inner bezel, nep outer bezel etc. Samengesteld en toch origineel en in prima staat, geen probleem mee. Een UncleSeiko President bracelet vind ik ook prima.
En zoals hierboven gezegd, als je weet waar je naar moet kijken dan vind je nog steeds pareltjes.
Ik ga vooral veel vragen hier en als ik mag ook wat posten in te koop gevraagd
(Zoek de pogue of soortgelijk en eventueel een seiki helmet)
We gaan t zien. Leuk forum zo