Seiko Sarb033 of Sarb035

Wat vinden jullie, Seiko Sarb035 of Sarb033 als dresser op een leren band? Post gerust ook je eigen sarbs!

1 like

Foto’s van beide modellen ? Merk? :relaxed::wink:

2 likes

Ja, post vooral wat foto’s, ook een beetje voor mezelf omdat ik nog twijfel welke het wordt :smile:

Ja, super mooi op leer! Ik draag mijn Sarb035 altijd op een grijze vintage strap

9 likes

Mooie strapcombo met dat wit!

1 like

Hou er rekening mee dat we hier niet allemaal Seiko ingewijden zijn… Het is leuk als niet ingewijden het ook begrijpen. :relieved:

3 likes

:slight_smile: uiteraard, heb het even aangepast!

1 like

Koop ze allebei en flipper wat je het minste draagt.
Op het verkoopgedeelte kan je altijd weer een goede
prijs krijgen voor een Sarb.

2 likes

Hehe :slight_smile: dat kan natuurlijk altijd

Ik heb de Seiko SARB037 al sinds jaren willen hebben… Helaas is er haast niet aan te komen :grin:

19 likes

Wow die kende ik niet eens, wat een dial!

1 like

Hij is prachtig! :heart_eyes:

1 like

Hat was destijds, jaren geleden, een van de meest gewilde vroege Seiko SARB modellen en wordt al een hele tijd niet meer gemaakt. Ik wacht tot er ergens een opduikt in goede staat… :slight_smile:

1 like

Ik las het, zeker ook Japan only?

1 like

In die tijd zeker! :relaxed:

2 likes

Prachtig inderdaad Harry :ok_hand: Hopelijk kun je 'm ooit nog een keertje vinden…

1 like

https://m.ebay.com/itm/RARE-Seiko-sarb037-JDM-pink-champagne-dial-6R15B-Automatic-movement-Bracelet/292306221970?hash=item440ecefb92%3Ag%3Ab2oAAOSwD8ZZ8G13&_trkparms=pageci%3A79d6f7bd-b9c0-11e7-894b-74dbd18014ab%7Cparentrq%3A5527e47b15f0aca4b4a30141fffd9061%7Ciid%3A1

Beetje hoge prijs, maar er is 1 op ebay

2 likes

:thumbsup:

1 like

Ik koos toen voor de Seiko Spirit SCVS001 (voorganger van de SARB en toen verzamelwaardig) en viste daarna achter het net met de SARB037… Je kunt niet alles hebben. :grin: :grinning:

Dit is de Seiko Spirit waar ik toen voor koos…

Ook mooi natuurlijk! :sunglasses:

5 likes

Zeker! :thumbsup:

Maar die sarb037 dial :heart_eyes:

1 like