Die is in één woord…awesome!!!
Ook mooi, maar oei oei oei, die champagner SARB037 is sexy. Die gast op de Baai met z’n absurd hoge prijs voor een gebutste kast doet het niet voor me, maar hee…
Als wij een SARB037 dial ritselen, en een SARB035 of 33, kunnen we er toch één modden? Zo heb ik ook al een SARB017 willen modden met een SARB013 dial:
Dude!
Moet zeker kunnen… Ben het zeker met je eens inzake die gast op Ebay! Als ik er een zou kopen moet ie echt zo goed als nieuw zijn, of minstens heeel errug mooi… anders werkt het voor mij helaas niet
Misschien is Han in de buurt… @HanDavinci
Hahaha… ja, mooi woordje: awesome!!! zag ik ergens op YouTube voorbij komen…klinkt goed, maar niet uit mijn mond…LOL
@Fate_Amenable_To_Change Als ik een SARB037 wijzerplaat kan vinden, dan…hou ik hem zelf. Mijn connecties reiken niet ver genoeg. De 037 was helaas een JDM, dus de EU Seiko dealers kunnen er niet aan komen.
Ik wacht namelijk op het moment dat ik een SARB037 kan modden met SARB009 wijzers. Als Strapcode al een jubilee klaar had voor de 033/035/037, dan had ik ook al een SARB in de doos gehad
Inderdaad, is bekend. Ook in Japan kunnen ze er (meestal) niet aankomen en moeten ze ook wachten totdat er ergens een opduikt. Ik heb het daar ook al een paar keer geprobeerd. Ze zijn echt zeldzaam die SARB037.
Inderdaad met een mooie Jubilee eraan… zeer mooi! Dank voor je reactie Han!
Ik heb zonet even een berichtje gestuurd naar een jongen uit Singapore waar ik weleens wat van heb gekocht. Hij handelt in Seiko’s daar.
Misschien zijn er daar een paar terechtgekomen. Als ik er een paar kan bemachtigen, hoor je het!
Deadserious. Ik had al lang een Squale GMT gehad en een SARB, maar het gebrek aan een passende jubilee band heeft me tegengehouden.
Trouwens, om je vraag te beantwoorden: Wanneer ga je 'm dragen?
Het getuigt van goede smaeck om overdag een lichte plaat te hebben en 's avonds een donkere. Er zijn diverse bronnen voor dit soort vuistregels:
Interessant, nooit zo over nagedacht, maar verwacht overdag. Goed artikel!
Ik vond de witte/creme 035 eigenlijk net niet qua kleur. Ik had denk ik liever een sunburst gezien bij de witte plaat. Ik zou voor de zwarte gaan. Maar ik weet natuurlijk niet wat jij verder nog in je collectie hebt?
O.a. Skx007 en een Seiko 5 (military green) daarom neigde ik naar de 035 (omdat ik nog geen white dial heb)
Als ik in de zon loop met mijn witte sarb035 zie ik weldegelijk een suburst in de plaat zitten…