Seiko SARB033

Gefeliciteerd! En PostNL is echt een verschrikkelijk bedrijf. Bij pakketjes kun je natuurlijk niet anders. Maar ik begrijp sowieso niet dat er nog zoveel documenten per post verstuurd worden. Foutrisico is gewoon veel te groot en het interesseert ze geen f%ck. Doe mij maar digitaal!
Mooi horloge voor een prima prijs! Geniet ervan!

Zeker ook heel mooi. Dit horloge lijkt inderdaad heel veel op de SARB033. Zit hier ook het 6R15-C uurwerk in ?

De SCVS003 is de voorganger van de SARB033.

Belangrijkste verschillen:

  1. Spirit heeft minuteninidices op de wijzerplaat, SARB op interne bezelrand, dit maakt de Spirit strakker en cleaner
  2. Andere bracelet (SARB mooier naar mijn mening)
  3. 6R15-B in de Spirit, 6R15-C in de SARB
  4. Diaschock toevoeging op dial Spirit

Plaatjes:

Spirit:

SARB:

3 likes

Mooi! Er is een Hirsch duke onderweg. Zo te zien gaat dat mijn SARB erg goed staan!

1 like

Die C revisie is er inmiddels al wel lang hoor.
En ik heb het even opgezocht: vanaf eind 2011.
Hij is wel preferabel boven de B revisie idd.

Klopt, maar toch zit hij nog niet in alle recentere modellen.

Elf.

Staat 'm erg goed inderdaad!

DE 6R15-C is echt een heel goed uurwerk. De mijne wijkt slechts 3 seconden per 24 uur af.

2 likes

Leuk om te lezen. De mijne loopt 1.5 seconden per etmaal voor. Daar ben ik erg tevreden over. Ook de variatie van de afwijking per dag is behoorlijk laag.

Het lijkt er ook op dat er verbeteringen zijn doorgevoerd op dit punt. Kort na introductie van de 6R15 las je nog wel wisselende geluiden.

1 like

Mooie leren band, welke band is dit als ik vragen mag?

Deze dacht ik

http://www.exoticleather.biz/large_views/crocodile_leather/cwb002g_cognac.htm

Reactie op bericht GMTplus1 met eBay link:

Heb je ervaring met Citiwide als leverancier?

Krijgt meestal goede reviews, maar zie weinig specifiek over aangekochte horloges waaruit duidelijk wordt of het “echte” waar is.

(ben overigens nieuw op het forum. Groet iedereen! :wink:)

Welkom Rigi, nee ik heb zelf geen ervaring met Citiwide, maar vraag me af of horloges zoals deze ook als namaak worden aangeboden? Als ik de site zie en de reviews lees heb ik geen aanleiding om te twijfelen aan de echtheid, maar dat is mijn inschatting.

Ik vind de Brightz helemaal geweldig

@Number4 kom er eens in met je foto’s van de jouwe?

Hierbij even snel wat foto’s…wat een topper !

En 1 op leer !

10 likes

He luuk al meteen een mooie leren band bij gedaan zie ik. Staat ook goed. Veel plezier ermee

Wel nog even betere fotos maken luuk met daglicht komt de wijzerplaat beter uit;)

prachtige wijzerplaat met dat streepdesign !

Dank je…vind ik ook prachtig !!