Seiko Sarx055 met Snowflake dial

Doe mij die winterjas dan maar.

Zonder gekheid, die Presage is prach-tig! Als ik het filmpje zie, vind ik de wijzerplaat van de Snowflake een beetje… Tja, “vlakjes”? Te onopvallend? Wellicht dat dat in het echt heel anders is hoor. Maar de wijzerplaat van deze SARX zingt naar mij. Plus, ik vind de lugs veel ranker en mooier op de SARX dan de Snowflake. Titanium vind ik niet zo mooi, liever staal vanwege de lichtere kleur.

3 likes

Wouter, I like you…but you cray.

2 likes

911 what’s your emergency?

1 like

You have no idea.

7 likes

I’m a simple man. I see Kate Upton, I press like :heart_eyes:

6 likes

Hier is ie goed te zien :heart_eyes:

5 likes

Lang niet verkeerd. Op de achterkant staat titanium zie ik.

Nooit vastgehad, zeker.

IRL is die wijzerplaat onovertroffen. Jammer dat ze het horloge verneukten met de nieuwe dial layout, de power reserve en die 40+ mm grootte.

Als ze een Snowflake maken van 37-38mm zonder power reserve koop ik er één. De alhier besproken SARX055 zie ik al totaal niet zitten, die dial is gewoon lelijk.

Kortom: ze slaan de plank gewoon danig mis, in tegenstelling tot de nieuwe Cocktails.

Je vergeet te vermelden dat dat JOUW mening is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Totdat ik ze IRL heb gezien, staat mijn voorkeur vast.

2 likes

Eens voor wat betreft de mening. Maar ik heb hem om de pols gehad, en ja, ONOVERTROFFEN. Bewust met hoofdletters. :wink:

2 likes

Het is een forum, jongens. Waar wij over horloges leuteren. Moeten we er nou echt bij gaan zeggen dat het allemaal maar meningen zijn en geleuter in de ruimte is?

Pfffff. Ik word zo moe. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedoel je moe in overdrachtelijke zin of echt feitelijk meetbaar moe?

2 likes

Als ze een Coctail maken van 37-38mm (…) koop ik er één.

Nee hoor, maar waarom mogen die dingen wel 40mm zijn van jou?

Die zijn ook een tikje te groot, net als de overige modellen.

Wat ik bedoelde is dat ze de plank niet mis slaan op de wijzerplaat: goede hoeveelheid tekst, zelfs de power reserve modellen zijn OK, gebalanceerd en een structuur en kleur die er gewoon beter uitzien dan de prijs doet vermoeden.

Is deze ergens in NL te bezichtigen?

Pb gestuurd

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in dit model. Ik ben op dit moment op vakantie in Japan en kan hem meenemen naar Nederland voor €850.

4 likes