Seiko Ska383 Kinetic batterij

Helaas heeft denk ik toch de batterij/accu van mijn ska383 begeven. Nu wil ik een vervangings setje bestellen, maar wie weet welke type ik moet bestellen en waar kan ik deze het beste bestellen? Hij moet weer snel terug om de pols😉

2 likes

Al gezocht onder oude topics? Hier is er eentje:

1 like

Thanks, daar had ik ook naar gezocht, maar het gaat mij om het type. Ik had monsterwatches al gecontacteerd maar kreeg geen respons😔

Daar zou als het goed is een 5M62 uurwerk in moeten zitten.

De originele batterij zou dan de code 3023-5MY moeten hebben.

Onder andere hier:

en hier:

2 likes

Bekend verhaal helaas. Ik heb afgelopen jaar twee maal via FaceBook messenger contact gehad met Monsterwatches over kinetic capacitors en de vraag welke capacitor voor welk model? Via deze weg kreeg ik wel telkens direct contact en snelle verzending/levering. Mogelijk heb je hier iets aan.

1 like

Thanks, Ik heb hem gevonden als compleet setje met pakkingen en de andere onderdelen op Amazon :slight_smile: ik hoop hem van de week binnen te krijgen zodat hij eindelijk weer om de pols kan . Dankjewel :slight_smile:

1 like

Originele is niet meer verkrijgbaar bij Seiko. Seiko geeft als vervanger de 302324T op. Mocht het niet lukken op Amazone, geef me maar een pb.

Succes,
Men

1 like

Thanks voor de tips, de Seiko Ceasar is back on time :grin:

3 likes