Seiko SKX only (Deel 1)

Zojuist de 007 voorzien van een nieuwe NATO, klaar voor de zomer! De 009 mocht ook even uit zijn doosje voor de familiefoto, die is nos en bewaar ik voor later. Mooi duo toch!

9 likes

Een 009 met zwarte plaat en een “5” logo op het label?

3 likes

Een skx is een seiko 5 :wink:

2 likes

Als je op de foto klikt zie je blauw :grinning:

En ja, behoort tot de 5 serie, zo werden ze OEM geleverd.

2 likes

Excuus voor mijn fotografische kwaliteiten :joy:, maar hij is echt blauw hoor!!

1 like

11 likes

Ik ga me even in een hoekje schamen :pensive:

Ik zie nog steeds zwart :grin:

Ah, daar zal het aan liggen :face_with_hand_over_mouth:
Nee geintje, ik had echt het idee dat ie veel blauwer was in het echt maar hij is wel heel donker blauw.
Ik ga even m’n huiswerk doen haha.

2 likes

Hij heeft eindelijk z’n klik weer terug :slightly_smiling_face: nu nog zien of die andere 99 balletjes nog ergens goed voor gaan zijn :rofl:

5 likes

Need! Haha :heart_eyes:

Haha, begint de drang naar een 023 of 031 al ernstige vormen aan te nemen? :joy: :wink:

1 like

Nou het verbaast me eerlijk gezegd, dat zo’n model in goede staat lastig te bemachtigen is. Lijkt Rolex wel :joy:

Probeer eens een OLED scherm :wink:

1 like

leuk hoor

5 likes

True. Veel zijn inderdaad opknappertjes. Inclusief deze. :sweat_smile:

Te koop? :smiley:

1 like

Ja en daar ben ik dus niet in thuis… helaas!

Helaas eind vorig jaar op het forum verkocht :sweat_smile: Is een SNZF17 geen optie als je een SKX031 niet kan vinden?

1 like

Zonde… haha! Ik blijf graag onder de 40mm dat is de SNZF17 helaas niet.

1 like

Na dagen vol verwachting de brievenbus in de gaten te hebben gehouden. Was daar dan eindelijk de Crafter Blue CB10 Black with Carbon texture. Helaas waren de bijgeleverde springbars niet helemaal volgens verwachting. Ik had nog een alternatief liggen met 1.1mm tips maar die kwam ondanks 1L dreft en iets te enthousiast hamer werk vast te zitten. Met het nodige boor, trek, hamer werk en een paar dagen geduld is het alsnog gelukt om de onderstaande spring bars erin te krijgen.


9 likes

Nog eentje nieuw kunnen vinden! SKX007K2![20200513_154818|374x500](upload://eUXLqRF647C51wNiameHjb1XUO0.jpg

8 likes