De dag is goed
Jij kan me wel een vraag beantwoorden (het kan wel een domme vraag zijn, maar we kunnen er maar iets van opsteken
)
Hoe komt dat jou tekst op de dial geel is ? Is deze dan niet origineel of ?
Denk niet dat het geel is, maar vergeeld met de jaren
Bij deze dus een domme vraag
Nee hoor, die bestaan niet
Qua lume is Seiko toch geweldig hè!
Edit: lekker dan, zit ik weer niet op te letten. Dacht dat dit het Seiko topic was.
Movement (40 euro) + onderdelen om zelf te doen (caseback gasket 5 euro + allerlei watchmaking sets (van ali - ± 50 euro). Dus kost me zo een 100 euro om zelf te doen. heb op zich wel vertrouwen dat me dit lukt. Wat zou een lokale horlogemaker hiervoor vragen?
Weet iemand waar ik een oem pakking voor de achterdeksel en kroon kan krijgen voor een 013?
Maandag is zwemles met de jongste, vandaag mag deze mee
Nieuw bandje = meer draagtijd?
Dit was een horloge dat ik al jaren wilde hebben, maar die er nooit kwam, omdat ik zo blij was met Smartwatch. Na ruim twee maanden in bezit is de draagtijd beperkt gebleven tot twee dagdelen. Meer dan mijn Samsung, maar minder dan ik had verwacht. Misschien was het de rubberen band die me niet kon bekoren, of was ik bang om er een krasje op te maken (iets dat ik bij mijn vintage collectie totaal niet heb, vreemd genoeg). Hopelijk maakt dit bandje het verschil.