Seiko SKX only (Deel 1)

6 likes

Volgens mij is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Een zwarte plaat valt eenmaal meer in de smaak bij de meesten dan een blauwe met pepsi-bezel.

1 like

Zwart is echt een duiker kleur en heel veelzijdig. Er zullen een stuk minder mensen zijn die de 009 wel en de 007 niet mooi vinden dan andersom. Al ben ik wel één van die mensen die de 009 mooier vindt.

3 likes

Het is mij nooit opgevallen dat er verschil in prijs zit tussen die 2. Volgens mij zijn ze evenveel waard. Waar heb je dit verschil opgemerkt?

Ik heb ze allebei en geen voorkeur voor 1 van de 2.

1 like

Let op dat er ook prijsverschil kan zitten in een J of een K versie, misschien vergelijk je een 007J met een 009K? De K’s zijn iets goedkoper dacht ik??

1 like

Ik zie dat er regelmatig 007’s worden aangeboden voor meer dan €400. Ik heb voor mijn 009J wel minder betaald.
Verschil tussen de J en K modellen heb ik gezien.

De kleur zwart zou het inderdaad goed kunnen zijn.

Da’s veel te veel. Ik zie ze ook regelmatig onder de €300,00.
Kan me voorstellen als de SKX007 aangeboden wordt met safierglas, Angus Jubilee en een 4R36 dat ie boven de €400,00 komt. Maar anders lekker laten liggen.

1 like

Leuk stuk om over te lezen.

3 likes

Ik zie nu ook in het blauwe gedeelte een 009 voor ver boven de 400 euro. De som van de onderdelen rechtvaardigt misschien wel de vraagprijs maar ik vind hem echt afzichtelijk.
Persoonlijk mening natuurlijk. Het gaat er voor de verkoper om iemand te vinden die dit echt mooi vindt.

1 like

Welke band zit hierop? :+1:

1 like



01806DDA-98EA-4828-897E-2FA732C85DD0_zps9xxythvr

6 likes

Kunnen we hier ergens een sticky van maken :laughing:

1 like

Blijft lekker zon skx.

6 likes

In dit filmpje zie je hoe je inderdaad 3 verschillende zones kunt bijhouden!

Mag hier nu ook mee doen :grin:.
Deze week gekocht, ben er blij mee!

10 likes

Nu even het forum af struinen om wat te vinden om de band een keer goed schoon te maken. Denk dat het iets met ultrasoon zal worden.
Ook zou ik nog graag een bruin lederen bandje willen

De SKX in het zonnetje, wachtend op de trein :train2:

7 likes

4 likes

Opeens kom ik deze foto tegen in mijn album, van de vakantie 2 jaar geleden. :desert_island: :sweat_smile:

Ik krijg heimwee naar twee dingen:
De vakantie
M’n SKX013

Heb niet wegdoen hoor @Tmbrszs. :smile:

7 likes