Seiko skx wrist shots gevraagd

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een Seiko SKX007 aan te schaffen, maar ik weet niet of de maat klopt voor mij. Is er iemand hier met een polsomtrek van ongeveer 17,5 cm met een SKX die bereid is een fotootje te sturen? Alvast bedankt!

Dan kan een SKX prima. Check het SKX only topic!

17cm:

2 likes

Denk dat het prima gaat. Lug to lug van skx007 is erg bescheiden. Het is maar net wat jij groot en klein vindt. En weet dat wristshots wat vertekenen, lijkt vaak groter op de foto.

Hier met 16 cm pols:

3 likes

… en wie ga je als eerste berichten als het zo ver is? :slight_smile:

Heb n beetje t gevoel dat je me voor lul probeert te zetten met je post.
Ik ga je dus sowieso niet meer contacten. En daar zou ik ook al niet meer aan gedacht hebben omdat je er 1 op Ebay wilde gaan scoren.

1 like

Hoeveel van die dingen heb je wel niet? Ik zie ze regelmatig van jou in het blauwe gedeelte.

En daar gaan we…

5 likes

Op een 16,5 cm pols. Kan prima!

2 likes

Ik heb even terug een vergelijking gemaakt tussen SKX’en. Daar staan een paar wristshots om mijn 17,5cm pols.

Perfecte maat trouwens voor je pols!

Owkee… snap je reactie niet. Ik dacht een leuke SKX naar mijn wens te scoren (met saffier en mooi bandje).
Zie even niet wat ik nu fout doe.

Rond 18cm pols





1 like

Je liep te prikken, Daar hou ik niet van.

Ik dacht dat je geen intereesen meer had omdat je er 1 wilde scoren op Ebay.
Je had me ook gewoon een pbtje kunnen sturen dat je nog steeds interessen had.

Je doet een verkeerde aanname. Want er was geen kwaad woord aanwezig.

Edit: interesse in je horloge heb ik nog steeds. Neem 'm het liefst vandaag nog over :wink:

Oke dan heb ik het verkeerd opgevat :+1:

Komt vanzelf in het blauwe gedeelte, Vraag even of @Kiek je een melding wil sturen :rofl:

2 likes

17 omtrek bij mijn zoon van 13… staat super.

1 like

Nee was benieuwd. Je hebt er al vele verkocht dus vroeg mij af hoe dat kan. Toch geen klik mee? Modden maar geen tijd? Handel?

:ok_hand:. Ziet er goed uit

17 cm polsomstrek!

2 likes

17.5cm dacht ik momenteel.

3 likes